در همایش مدیران مدارس سطح بخش رودهن مطرح شد؛

ثبت‌نام بیش از 13 هزار دانش‌آموز در مدارس رودهن/ تعمیرات و آماده‌سازی بیش از 90 درصد مدارس بخش رودهن

در آستانه سال تحصیلی جدید، همایش مدیران مدارس سطح بخش رودهن در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حمیدرضا ذوالفقاری بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش رودهن در همایش مدیران مدارس سطح بخش رودهن اظهار داشت: تلاش‌های مدیریت آموزش و پرورش رودهن ستودنی است؛ اداره کردن یک مدرسه قطعاً کار سختی است و باید با برنامه ریزی درست و دقیق در جهت پیشبرد اهداف نظام آموزش و پرورش حرکت کرد.

وی افزود: مدیران مدارس خبره‌ترین افراد هستند پس باید از همه توان و ظرفیت‌های خود استفاده نمایند؛ معلم از قداست بالایی برخوردار است و از این رو باید توجه ویژه ایی به این قشر زحمت کش جامعه شود و تأثیر معلمین بر دانش آموزان قطعاً پر رنگ‌تر از خانواده‌هاست.

رئیس شورای آموزش و پرورش رودهن گفت: با توجه به سرعت افزایش جمعیت در بخش رودهن قطعاً با مشکل فضاهای آموزشی در سال‌های آینده روبرو خواهیم شد.

ذوالفقاری عنوان کرد: در تلاش هستیم با کمک اداره کل نو سازی و خیرین مدرسه‌ساز، مدارس جدیدی در بخش رودهن احداث نماییم.

وی بیان کرد: انتخابات پیش رو است و همه از جمله فرهنگیان و معلمان عزیز مراقب سو استفاده‌های برخی نامزدهای انتخاباتی در محیط‌های آموزشی باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش رودهن گفت: ثبت نام اولیا در سامانه سپند در جهت ثبت نام سرویس‌های مدارس بسیار جدی است و در دستور کار قرار بگیرد.

ذوالفقاری گفت: قطعاً با همت مسئولان آموزش و پرورش بخش رودهن، سال تحصیلی خوب و موفقی را پشت سر خواهیم گذاشت.

غلامرضا بختیاری، رئیس اداره آموزش و پرورش بخش رودهن در همایش مدیران مدارس سطح بخش رودهن بیان کرد: بیش از 20 واحد تجاری و شش واحد آموزشی در زمان تصدی اینجانب در آموزش و پرورش رودهن احداث شده است.

وی افزود: تعمیرات و آماده‌سازی بیش از 90 درصد مدارس بخش رودهن انجام و آماده بازگشایی مدارس در فصل تحصیلی 99-98 هستیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش رودهن گفت: تمامی دارآمدهای حاصل از واحدهای تجاری، در آموزش و پرورش رودهن هزینه می‌شود.

بختیاری عنوان کرد: مسئولان بخش رودهن در جهت ارتقا و رشد کمی و کیفی آموزش و پرورش در رودهن کمک‌های بسیاری انجام دادند.

وی گفت: با کمک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و بخشدار رودهن بیش از سه هزار متر زمین به جهت احداث فضای آموزشی در شهرک پونا اختصاص یافت.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش رودهن تصریح کرد: بیش از سه هکتار زمین در زمان حضور بنده در رودهن، توسط مردم و خیرین عزیز بخش رودهن در قطعات مختلف جهت احداث فضای آموزشی اهدا شده است و از تلاش‌های انجمن خیرین مدرسه ساز در رودهن تشکر می‌کنم.

بختیاری با بیان اینکه مردم بخش رودهن اهمیت زیادی برای آموزش و پرورش قائل هستند، گفت: در مسکن مهر رودهن با مشکل فضای آموزشی روبرو هستیم و اگر در این زمینه کمکی نشود قطعاً سال آینده با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد.

وی ادامه داد: تراکم دانش آموزی در رودهن بسیار بالاست؛ دانش آموزان زیادی از شهرهای پردیس و بومهن در رودهن ثبت نام می‌کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش رودهن عنوان کرد: کمبود نیروهای انسانی از مشکلات آموزش و پرورش است و از همه فرصت‌ها برای تأمین نیروهای انسانی استفاده می‌کنیم.

بختیاری تصریح کرد: علاوه بر رتبه‌های دو رقمی، سه رقمی و حتی تک رقمی در رشته‌های مختلف، 17 دانش آموز زیر رتبه 1000 در کنکور سراسری از منطقه رودهن داشتیم.

وی افزود: بخش رودهن به عنوان پایلوت حوزه تصحیح امتحانات دوره متوسطه در شرق استان تهران است و یک چهارم دانش آموزان بخش رودهن در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش رودهن با بیان اینکه کمبود فضای آموزشی در سال جاری مهار شده ولی قطعاً سال آینده قابل مهار و کنترل نیست، گفت: اداره آموزش و پرورش رودهن بیش از 13 هزار دانش‌آموز و 850 معلم در 85 مدرسه دارد و نزدیک به 6 مدرسه برای جلوگیری از دو شیفته شدن نیاز داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا