همزمان با دهه کرامت صورت گرفت؛

توزیع 110 بسته معیشتی بین خانواده های دانش آموزان نیازمند در دماوند

در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری پیرامون کمک مومنانه، همزمان با دهه کرامت، 110 بسته معیشتی در میان خانواده های دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، پس از استعلام از مدیران مدارس منطقه درباره خانواده های نیازمند دانش آموزان، ۱۱۰ بسته معیشتی شامل ارزاق ضروری همچون برنج ایرانی، رب گوجه فرنگی، روغن مایع، حبوبات (عدس، لوبیا ، لپه)، شکر و ماکارونی تهیه و میان خانواده های دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

«مهرداد پورفتحی» مدیر آموزش و پرورش دماوند در این باره گفت: این عمل خیرخواهانه در ایام ولادت کریمه ی اهل بیت حضرت معصومه (س) و در آستانه میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک ولایت حضرت امام رضا علیه السلام، و با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه در مرحله ای انجام می شود که شیوع ویروس کرونا و تعطیلی های اخیر برای جلوگیری از گسترش این بیماری، زندگی بسیاری از خانواده ها را دچار اختلال کرده است.

وی ادامه داد: این اقدام به همت حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده دماوند و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش دماوند، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و امور بانوان فرمانداری دماوند به ثمر نشست تا بتوانیم خانواده های دانش آموزان را حمایت کنیم.

مدیر آموزش و پرورش دماوند، مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی در رزمایش کمک مومنانه را جلوه دیگری از همدلی و همراهی ایرانیان توصیف کرد و خاطرنشان کرد: این حرکت یکی از دهها مورد کمکی است که به خانواده های نیازمند دماوند انجام می شود.

پورفتحی یادآور شد: پیش از این در واپسین روزهای سال 1399 و در آستانه نورزو 1400 که مقارن با ولادت سرداران کربلا بود، بیش از 40 بسته با همت بسیجیان و کارمندان تهیه و میان خانواده های نیازمندان توزیع شده بود.

وی همچنین از جهادگران دانش آموز و فرهنگی که در طرح سه شنبه های مهدوی صدها بسته اقلام فرهنگی را با نام امام زمان (عج) میان دانش آموزان توزیع کردند تشکر کرد.

مدیر آموزش و پرورش دماوند گفت: یکی دیگر از اقدامات خیرخواهانه که این روزها در حال انجام است، جمع آوری کمک برای تهیه وسایل زندگی برای خانواده یکی از دانش آموزان است که اخیرا منزلشان دچار حریق شده و خسارت زیادی دیده اند.

پورفتحی ابراز امیدواری کرد که با همدلی و مواسات مومنان هیچ خانواده ی نیازمندی در سطح شهرستان دماوند و البته کل کشور وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا