توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان دماوند به‌مناسبت دهه وقف

۷۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان دماوند به‌مناسبت دهه وقف توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند در دهه وقف ۷۰۰ بسته معیشتی با ارزش ۴۰۰ میلیون تومان تهیه شد.

این بسته‌های معیشتی در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و کمک مومنانه جهت کمک به نیازمندان در سطح شهرستان دماوند توسط مرکز افق امامزاده شمس‌الدین محمد(ع) و امامزاده هاشم(ع) توزیع می‌شود.

امیر حسین روان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، اداره کل استان تهران و در راستای آن اداره اوقاف شهرستان دماوند، در جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری و طرح مومنانه از ابتدای شیوع کرونا در کشور بیش از 1500 بسته معیشتی در بین نیازمندان جامعه تقسیم کرده است.

وی افزود: در دهه مبارک وقف 700 بسته معیشتی توسط همکاران در سپاه پاسداران، دفتر امام جمعه و فرماندار، همچنین در بخش رودهن توسط بخشدار، کمیته امداد و بهزیستی در حال توزیع است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند گفت: همچنین مقرر است تا پایان سال در سطح شهرستان دماوند با توزیع بسته‌های معیشتی و یا مواد ضدعفونی کننده و ماسک این امر خطیر را به پایان برسانیم.

.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا