توزیع ۱۰ هزار اصله نهال در سطح شهرستان دماوند به‌مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری

۱۰ هزار اصله نهال در سطح شهرستان دماوند به‌مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در سطح شهرستان دماوند توزیع می‌شود‌.

حسن شکری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند در حاشیه آیین روز درختکاری در بوستان کوهستانی کش‌زر شهر دماوند در گفت‌‌وگو با گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: امسال با شهرداری‌های دماوند، رودهن و کیلان کاشت نهال و در برخی مدارس کاشت نهال و اشاعه فرهنگ حفظ فضای سبز و غرس نهال را در دستورکار داریم.

وی افزود: همچنین با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند نیز در چند منزل خانواده شهدا، کاشت نهال انجام می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در مدارس با همکاری آموزش و پرورش انجام می‌گیرد، گفت: همچنین توزیع ۱۰ هزار اصله نهال با گونه‌های مختلف در سطح شهرستان دماوند انجام می‌گیرد.

شکری با اشاره با روز شمار هفته منابع طبیعی و آبخیزداری بیان کرد: در روزشمار این هفته امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه درختکاری و درخت‌داری، روز چهارشنبه۱۶ اسفندماه مدیریت جامع حوزه آبخیزداری، پنجشنبه۱۷ اسفندماه خانواده، همیاران طبیعت، روز جمعه ۱۸ اسفندماه آموزه‌های دینی، فرهنگ و رسانه و روز شنبه ۱۹ اسفندماه آموزش، پژوهش و فناوری، روز یک‌شنبه ۲۰ اسفندماه حفاظت منابع طبیعی و قانون و روز دو‌شنبه ۲۱ اسفندماه مسئولیت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا