در نشست کارگروه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند مطرح شد؛

تورهای گردشگری برای شهرستان دماوند تعریف شود/ بررسی 2 پروژه اقامتگاه بوم‌گردی در منطقه اصطلک و روستای آیینه‌ورزان

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان دماوند گفت: طبیعت شهرستان دماوند ظرفیتی است که می تواند این شهرستان را به مقصد گردشگری تبدیل کند و توسعه این صنعت با همراهی همه دستگاه ها انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سیاوش نوری در نشست کارگروه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: باید تورهای گردشگری برای شهرستان دماوند تعریف کرد و زیرساخت‌های لازم را برای رسیدن به این امر فراهم گردد، البته باید بافت قدیمی شهر حفظ و زیرساخت‌های گردشگری آن مهیا شود.

وی افزود: بوم گردی باید با بافت روستاها و شهرها سازگار باشد و درآمد حاصل از محل جذب گردشگری برای ایجاد شغل و درآمد پایدار در شهر هزینه شود.

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: توسعه صنعت گردشگری دماوند به هماهنگی و همدلی سایر دستگاه‌های اجرایی استان نیاز دارد و اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به تنهایی نمی‌تواند در این زمینه تحول ایجاد کند.

گفتنی است در این نشست دو پروژه اقامتگاه بوم‌گردی در منطقه اصطلک و روستای آیینه‌ورزان مطرح و کلیات این طرح‌ها به مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا