رئیس اتحادیه درودگران و ایزوگام کاران شهرستان دماوند:

تهیه و تنظیم نمونه قرارداد پیمانکاری ساخت و نصب کابینت با سربرگ رسمی اتحادیه درودگران شهرستان دماوند با هدف حسن انجام کار/ نحوه محاسبه کابینت و قیمت گذاری در قرارداد منعقد شده در اختیار مجریان و کارفرمایان قرار می‌گیرد/ اتحادیه هیچگونه مسئولیتی در رابطه با رسیدگی به شکایت مجریان فاقد مجوز ندارد

رئیس اتحادیه درودگران و ایزوگام کاران شهرستان دماوند از تهیه و تنظیم نمونه قرارداد پیمانکاری ساخت و نصب کابینت با سربرگ رسمی اتحادیه درودگران این شهرستان جهت حسن انجام کار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، صبح امروز پنجشنبه نشست هیات مدیره اتحادیه درودگران و ایزوگام کاران شهرستان دماوند برگزار شد.

مجید بهنام، رئیس اتحادیه درودگران و ایزوگام کاران شهرستان دماوند در خصوص جزئیات این نشست اظهار داشت: این اتحادیه پس از برگزاری جلسات متعدد در راستای اجرای هرچه بهتر پروژه‌های تولیدی در زمینه چوب و ام دی اف از طرف اعضای اتحادیه و نیز رفاه حال و اطمینان خاطر همشهریان و مشتریان یک قرارداد جامع با سربرگ رسمی اتحادیه منعقد کرده است.

وی افزود: در این قرارداد به صورت جزئی نحوه محاسبه کابینت و قیمت گذاری آن تهیه و تنظیم شده و در اختیار مجریان مجوزدار اتحادیه درودگران قرار داده است.

رئیس اتحادیه درودگران و ایزوگام کاران شهرستان دماوند گفت: به شهروندان توصیه می‌شود به دلیل شکایت‌های مکرر در خصوص تعهد مجریان و کارفرمایان در مورد حسن انجام کار، برای انجام پروژه‌های خود حتی‌الامکان از اعضای رسمی و مجوزدار اتحادیه شهرستان که با قرارداد مذکور کار می‌کنند استفاده کنند.

*134 عضو مجوزدار از اتحادیه درودگران شهرستان دماوند

بهنام ادامه داد: این اتحادیه 134 عضو مجوزدار از اتحادیه درودگران دارد و 12 نفر در مراحل اخذ مجوز هستند اما متاسفانه در این میان عده‌ای بدون مجوز و هویت کاری در منطقه فعالیت می‌کنند که اکثر شکایات مردمی در خصوص عدم تعهد اجرای کار به این موضوع مرتبط است.

وی بیان کرد: متاسفانه در زمبنه فعالیت ایزوگام کاران نیز این موضوع صدق می‌کند و موارد زیاد ایزوگام کاران سیار در حق تعداد اندکی که مجوز دارند اجحاف می‌کنند.

رئیس اتحادیه درودگران و ایزوگام کاران شهرستان دماوند بیان کرد: این اتحادیه در خصوص موارد غیرمجاز سیار که علیه آنها شکایت می‌شود تعهدی ندارد.

بهنام گفت: هدف ما این است که حتی الامکان از افراد مجوزدار منطقه و بومی برای خدمات حوزه اتحادیه استفاده شود زیرا شناخته شده هستند و پیگیری مسائل مربوط به آنها راحت‌تر است.

وی عنوان کرد: شهروندان جهت استعلام اعضای مجوزدار اتحادیه و سوالات در زمینه اتحادیه درودگران شهرستان دماوند با شماره 76320410 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا