شهردار آبسرد:

تهیه طرح جامع آبسرد در دستور کار است/ ویلاهای حومه آبسرد باید تعیین تکلیف شوند/ عده‌ای سودجو نیز مردم را به ساخت و ساز ترغیب می‌کنند

شهردار آبسرد گفت: تهیه طرح جامع آبسرد در دستور کار است و ویلاهای حومه آبسرد باید تعیین تکلیف شوند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، فراهانی در نشست بررسی مشکلات حوزه شهری با حضور مسئولان استانی در شهرداری آبسرد اظهار داشت: آبسرد از شاخص‌های شهری بسیار عقب است و در بسیاری از مواقع نیاز به کمک داریم، طرح ویژه منطقه یک سال ونیم است که معطل مانده و طبق دستور وزیر وقت باید ساماندهی جدی نسبت به ان صورت می‌گرفت.

وی افزود: نگهداری محور 45 متری ورودی آبسرد با توجه به وضعیت مالی شهرداری کمی سخت است، مساله آرامستان به عنوان حداقل اصالت شهری باید مورد توجه باشد زیرا دیگر ظرفیت ندارد و دارای مشکلات بهداشتی است.

شهردار آبسرد گفت: طرح جامع آبسرد در دستور کار است و یک ماه است که مقرر بوده شرکت مربوطه وضعیت آنرا احصا کند اما علیرغم مکاتبات و پیگیری‌های متعدد این اتفاق نیافتاده است.

فراهانی ادامه داد: باید ویلاهای حومه آبسرد باید تعیین تکلیف شوند و حقوق عامه مردم احقاق شود زیرا باید درامدها برای مردم صرف شود. مردم از درآمدها و عوارضی که باید از ویلاها گرفته شود محروم هستند و باید نسبت به این مهم پرونده تشکیل شود.

وی تصریح کرد: کمبود آب شرب نیز از دیگر معضلات این شهر می‌باشد این درحالی است که آب شرب همچنان برای مصارف کشاروزی به کار می رود. عده ای سودجو نیز مردم را به ساخت و ساز ترغیب می‌کنند اما باید میزانی از آب موجود به زمین‌های قابل کشت تخصیص داده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا