تنها سالن ورزشی شهر کیلان بازگشایی شد

شهردار کیلان از اتمام عملیات ترمیم تنها سالن ورزشی شهر کیلان و بازگشایی آن خبر داد و گفت: طی هماهنگی‌هایی که با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شده در آینده‌ای نه چندان دور شاهد شبانه‌روزی شدن درمانگاه کیلان خواهیم بود.

13921204000751_PhotoL

به گزارش تارود، سید جلیل چوبداری در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر کیلان این شهر را حمایت کنند، اظهار داشت: گردوی اعلای شهر کیلان از گذشته تاکنون معروف بوده است و شهرداری برای جبران خشک‌سالی 30 سال گذشته این شهر، 200 هزار بذر نهال گردو به عمل آورده است که آن را در اختیار مردم این شهر قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند پروژه درخت‌کاری در 10 هزار هکتار اراضی ملی را در دستور کار خود قرار داده است، بیان کرد: این پروژه قرار شده است تا با همکاری شهرداری کیلان در این شهر انجام شود و امیدواریم در سال‌های آینده باغی به نام شهرداری کیلان داشته باشیم.

وی با اشاره به ترمیم و بهسازی سالن تربیت‌بدنی شهر کیلان ادامه داد: این تنها سالن ورزشی شهر کیلان بوده که از ابتدای کوهان تا انتهای ساران را پوشش می‌دهد، اما قدمت این سالن به 30 سال پیش برمی‌گردد و در اثر فرسودگی در حال تخریب بوده است.

شهردار کیلان ضمن گلایه از همکاری نکردن اداره‌ کل ورزش و جوانان استان تهران برای بهسازی این سالن ورزشی گفت: شهرداری برای رفاه حال جوانان این شهر اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان هزینه کرد تا امروز به طور مجدد این سالن ورزشی به روی جوانان کیلانی بازگشایی شود.

چوبداری با بیان اینکه طی هماهنگی‌هایی که با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شده در آینده‌ای نه چندان دور شاهد شبانه‌روزی شدن درمانگاه کیلان خواهیم بود، افزود: شهرداری کیلان برای احداث این درمانگاه 200 میلیون تومان هزینه کرده که تنها تجهیز آن باقی مانده است و با توجه به تخصیص اعتبار در کمیته‌ برنامه‌ریزی شهرستان دماوند این موضوع نیز محقق می‌شود و به زودی شاهد تحولات در زمینه بهداشت و درمان شهر کیلان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه ارتقای امنیت شهر کیلان نیز ورود پیدا کردیم، تصریح کرد: در این زمینه خودرویی برای این امر خریداری و تحویل کلانتری کیلان داده شد و شهرداری کیلان در این زمینه 50 میلیون تومان هزینه کرده است.

شهردار کیلان با بیان اینکه در زمینه آب شرب شهر کیلان نیز شهرداری کیلان 500 میلیون تومان هزینه کرده است، بیان کرد: در سال 93 برای رفع مشکلات کمبود آب کیلان، شهرداری این شهر در زمینه اصلاح شبکه‌ آب‌رسانی، حفاری آن و … کمک کرده است تا مردم این شهر احساس کمبود آب نداشته باشند و خوشبختانه امروز شهر کیلان از نظر آب شرب مشکلی ندارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا