تمهیدات مدیریت شهری آبسرد جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی در دستور قرار گیرد

جانعلی‌زاده شهردار و صفی خانی ریاست شورای اسلامی شهر آبسرد به مناسبت فرارسیدن سال نو و بهار قرآن با حضور در دفتر امام جمعه آبسرد با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرشریفی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این دیدار حجت‌الاسلام میرشریفی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن بهار قرآن و بهار سال ۱۴۰۳ از زحمات مدیریت شهری تقدیر کردند.

امام جمعه آبسرد و حومه اظهار کرد: با توجه به ورود به سال جدید و حضور میهمانان از استان و شهرها همجوار به شهر آبسرد زیرساخت‌های شهر از جمله دایر بودن نماز خانه‌ها، پارک‌های سطح شهر و محلات،‌سرویس‌های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: همچنین نظارت بر قیمت‌ها نیز از مطالبات مردمی است که امیدواریم که همزمان شدن بهار قرآن و بهار طبیعت برای مردم عزیز شهرمان همراه با خرسندی و رضایت باشد.

جانعلی‌زاده شهردار آبسرد در این دیدار از اقدامات قبل از سال نو از جمله روشنایی معابر، رنگ‌آمیزی جداول و دیوارها، سر و سامان دادن به پارک‌ها، ترمیم و رفع نقایص معابر و خیابان‌ها، و همچنین شیفت‌بندی و آماده باش بودن نیروهای شهرداری به صورت ۲۴ ساعته از جمله اقداماتی است که صورت گرفته است.

صفی خانی رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد نیز در خصوص نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و هم پا بودن با سایر ادارات و نهادها را در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از وظایف مدیریت شهری برشمردند که تمام تلاش خود را در محقق شدن مطالبات مردمی انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا