تقدیر مسئولان از سبز پوشان امنیت در کلانتری ۱۳ شهر آبسرد به‌ مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی

مسئولان شهر آبسرد به‌ مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی با سروان شاه‌آبادی رئیس کلانتری ۱۳ شهر آبسرد و پرسنل انتظامی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این دیدار حجت‌الاسلام‌ و المسلمین میرشریفی امام جمعه آبسرد و حومه، جانعلی‌زاده شهردار آبسرد، یوزباشی شورای اسلامی شهر آبسرد، عباسی مسئول دفتر امام جمعه شهر آبسرد، قاسمی روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی، ملکی فرمانده پایگاه بسیج شهرداری به‌ مناسبت هفته نیروی انتظامی با سروان شاه‌آبادی فرمانده  کلانتری آبسرد دیدار و از زحمات ایثارگران عرصه سبز و مهربانی و پرسنل زحمت‌کش نیروی انتظامی در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان آبسرد تقدیر و تشکر نمودند.

در این دیدار مسئولین شهری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از زحمات و تلاش‌های این عزیزان در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان آبسرد تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت: نیروی انتظامی رکن اساسی تامین امنیت شهروندان است که در واقع بخشی مهمی از امنیت امروز کشور به واسطه زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های جان بر کف انتظامی است که موجبات بر قراری نظم و آرامش و امنیت کشور را فراهم آورده است.

جانعلی‌زاده شهردار آبسرد افزود: شهرداری و نیروی انتظامی اهداف مشترک زیادی دارند که یکی از این هدفها ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می‌باشد و از آمادگی شهرداری برای افزایش همکاری‌ها در این راستا خبر داد.

در پایان مسئولین حاضر در این جلسه با اهداء لوح تقدیر از سروان شاه آبادی فرمانده کلانتری ۱۳ آبسرد و پرسنل تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا