تقدیر از شهردار کیلان به مناسبت سالروز شهادت شهید باکری و روز شهردار

اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری کیلان به مناسبت سالروز شهادت شهید مهدی باکری و روز شهردار از زحمات و تلاش‌های مهندس بهنام باقری شهردار کیلان با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، پیمان آقاجان احمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کیلان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید باکری و با قدردانی از زحمات و تلاش‌های چند ماهه اخیر باقری شهردار کیلان و مجموعه پرسنل شهرداری اظهار کرد: نامگذاری ۲۵ اسفند، سالروز شهادت سردار سرافراز و نام‌آور شهید مهدی باکری به عنوان روز شهردار اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت‌های خالصانه و شبانه‌روزی خادمان مردم در عرصه‌های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم پرداخته شود.

وی افزود: بدون تردید تامین آسایش و رفاه، سلامت روانی و اجتماعی، نهادینه‌سازی فرهنگ مشارکتی و رضایتمندی شهروندان و دستیابی به شاخصه‌های یک شهر سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا، نیازمند تلاش‌ و اراده جدی تمامی مدیران و مسئولان بویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان تصریح کرد: روز شهردار را به همه شهرداران شهرستان دماوند و بخصوص مهندس باقری شهردار کیلان تبریک گفته و موفقیت روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا