تقدیر از زحمات خانه هلال محله مرانک شهر آبسرد

مسئول واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر دماوند از اقدامات انجام شده توسط مسئول خانه هلال محله مرانک قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، هاجری مسئول واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر دماوند روز سه‌شنبه ۲۱ فرودین‌ماه در قالب پیامی از مسئول خانه هلال محله مرانک جناب آقای محمد فاضل ملاوردی به جهت اقدامات انجام گرفته در سال ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر کرد.

هاجری تصریح کرد: خانه هلال محله مرانک در سال گذشته اقداماتی چون برگزاری کلاس‌های توجیهی اقدامات در شرایط بحران برای دانش آموزان، آموزش امداد و کمک‌های اولیه، مهارت‌های داوطلبی، مهارت‌های اولیه ویژه شرایط اضطراری (تزریقات)، بر پایی پویش ملی سلامت (طرح ملی کنترل فشارخون) و همچنین توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان با همکاری خیریه حضرت علی اصغر انجام داده است.

رویکرد اصلی در راه‌اندازی خانه‌های هلال، ارائه آموزش‌های مقدماتی امداد و نجات برای افراد است تا اعضای این خانه‌ها در زمان حادثه و رسیدن تیم‌های تخصصی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اظهار کرد: تلاش داریم تا با برگزاری دوره‌‌های آموزشی امداد در خانه‌های هلال روستاها و شهرها و با توانمندسازی و ارتقای آمادگی مردم، امدادرسانی در حوادث بهتر انجام شود و خسارت‌ها در سوانح کاهش یابد؛ زمان‌ حوادث، زمان طلایی برای نجات افراد حادثه دیده وجود دارد که تا رسیدن تیم‌ها و افراد متخصص و یا تجهیزات، شماری از افراد باید آموزش‌ لازم را برای کاهش خسارت‌ها فرا گرفته باشند و اقدامات امدادی را انجام دهند.

هاجری خاطرنشان کرد: اقدامات خانه‌های هلال تاثیر بسیار زیاد در کاهش خسارت‌ها و آسیب‌های حوادث دارد از این رو تلاش داریم تا در هر روستا یک خانه هلال ایجاد و خدمات آن توسعه یابد.

هاجری گفت: در پایان امید است همه خانه‌های هلال شهرستان دماوند با الگو‌برداری از این خانه هلال فعالیت‌های خود را جهت ارائه خدمت به مردم بیشتر و درخشان‌تر سازند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا