امام جمعه بخش رودهن:

تغییر سرخود ساعات پخت نانوایی‌ها باعث ایجاد مشکلات در تامین نان شهروندان شده است/ مسئولین نظارت بر بازار و اصناف ساعات کار نانوایی‌ها را مشخص کنند

امام جمعه بخش رودهن با بيان اينکه تغییر سرخود ساعات پخت نانوایی‌ها باعث ایجاد مشکلات در تامین نان شهروندان شده است، گفت: مسئولین نظارت بر بازار و اصناف ساعات کار نانوایی‌ها را مشخص کنند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد:مؤمنان حقیقی آنانند که چون ذکری از خدا شود دلهاشان ترسان و لرزان شود و چون آیات خدا را بر آنها تلاوت کنند بر مقام ایمانشان بیفزاید و به خدای خود در هر کار توکل می‌کنند.

وی افزود: ایمان واقعی ثمره و میوه‌هایی دارد. ثمره ایمان در عمل خود را نشان می‌دهد که از جمله آنها خداترسی، رشد فزاینده ایمان و تکیه بر خداست.

امام جمعه رودهن گفت: غیرخدا هر چه هستند اسباب و ابزار اند، کارساز واقعی عالم هستی خداوند است، اما این بدان معنا نیست که آن ابزارها را نادیده گرفت بلکه باید به آن‌ها دید ابزاری داشت.

حسینی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌هایی که امام را در تاریخ ماندگار کرد جامعیت علمی، معنوی و سیاسی شخصیت الهی ایشان است؛ امام خمینی (ره) جز خدا نمی‌دید، جز برای خدا نمی‌خواست و جز خدا از احد دیگری نمی‌ترسید.

وی بیان کرد: قدرشناسی از امام خمینی (ره) و خلف صالحشان مقام معظم رهبری، تبعیت همه ما بویژه مسئولین از آرمان‌ها و منویات آنان است؛ ماهیت قیام۱۵ خرداد ولایت مداری و ظلم ستیزی بود.

امام جمعه رودهن بیان کرد: یکی از مطالبات مردم که از طریق تماس‌های متعدد با بنده در میان گذاشته می‌شود، تغییر سرخود ساعات پخت نانوایی‌هاست که باعث ایجاد مشکلاتی در تامین نان مردم شده است.

حسینی عنوان کرد: ازمسئولین نظارت بر بازار و اصناف انتظار می‌رود ساعات کار نانوایی‌ها را مشخص کنند و نانواها را موظف کنند که بر اساس آن برنامه فعالیت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا