تصویب الحاق ۲۲۴ هکتار زمین جهت تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای دماوند و رودهن

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از الحاق ۲۲۴ هکتار زمین، جهت تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای دماوند و رودهن و تصویب دو طرح هادی روستایی در دومین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان تهران در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجتبی شهبازی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۱۶۴ هکتار از اراضی غربی شهرستان دماوند و ۶۰ هکتار از اراضی در مجاورت شهر رودهن جهت تامین زمین طرح‌های نهضت ملی مسکن و الحاق به محدوده شهری با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و تمامی مسئولان عضو کارگروه امور زیربنایی استان به تصویب رسید.

وی همچنین از بررسی اراضی موسوم به منظریه در حریم شهرستان دماوند، بررسی موارد محدوده شهر پرند و مغایرت های اساسی در اسلامشهر در این جلسه خبر داد و گفت: با نظر مثبت اعضاء مذکور طرح‌های هادی روستای اورین بهارستان و حسن آباد خالصه اسلامشهر نیز مصوب شد.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. در شهر دماوند ستادبحران آب تشکیل شده. از 3 چاه این شهر یکی کاملا خشک شده .در گیلاوند شبها آب قطع میشود. اکثر چاه های آب سرد وکیلان خشک شده .هنوز نیمی از مسکن مهر راه اندازی نشده. شهرستان دچار کمبود شدید آب هست. شما با چه پشتوانه ای 164هکتار برای ساخت و ساز اختصاص میدهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا