در نهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند مطرح شد؛

برگزاری کلاس‌‌های دانش‌آموزان شهرستان دماوند به صورت مجازی براساس تصمیمات ستاد کرونای استان تهران است/ مدیریت آموزش و پرورش دماوند نظارت ویژه‌ای بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس داشته باشد

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند با بیان اینکه برگزاری کلاس‌‌های دانش‌آموزان این شهرستان به صورت مجازی براساس تصمیمات ستاد کرونای استان تهران است، گفت: مدیریت آموزش و پرورش دماوند نظارت ویژه‌ای بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، روز چهارشنبه رضا طاهرخانی در نهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: نگاه به آموزش و پرورش باید نگاه به یک دستگاه زیربنایی باشد، نه مصرفی، آموزش و پروش زمینه ساز رشد فکری و اخلاقی انسانها در یک جامعه پویا و خلاق است و نقش آن در تربیت نیروهای متخصص،متعهد و آشنا به علوم جدید بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: برای رسیدن به جامعه ای ایده آل، پیشرفته و پویا که افراد جامعه در آن صاحب حق، حرمت و کرامت باشند نیازمند تشکیلات و تفکرات جدید و معلمان و دانش آموزان نو پرداز هستیم.

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید آموزش و پرورش را میتوان مهمترین عضو پیکره یک جامعه دانست که هرگونه آسیب به آن موجبات ضرر و زیان سایر بخش ها را فراهم می آورد. و وظیفه آموزش و پرورش تربیت نیروی آگاه، کارآمد و متعهد برای کشور است.

طاهرخانی تصریح کرد: اعتقاد کارشناسان بر این است که آموزش مجازی دانش آموزان باعث افت تحصیلی و پایین آمدن کیفت آموزش می شود و این امر صدمات جبران ناپذیری را در آینده به جامعه وارد خواهد کرد و در خصوص برگزاری کلاسها به صورت مجازی در مدارس تصمیمات در ستاد کرونا استان اتخاذ می گردد. که وضعیت شیوع سویه امیکرون در سطح شهرستان دماوند به صورت هفتگی به ستاد مدیریت بیماری کرونا استان گزارش می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه از مدیریت آموزش و پرورش در سطح شهرستان دماوند انتظار داریم توجه و نظارت ویژه ای به رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح مدارس داشته باشد، گفت: فضا های آموزشی و دانش آموزان می‌توانند بهترین فرهنگ سازی را در سطح جامعه برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و همچنین تزریق واکسن را داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا