رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند:

تشکیل ۴ میلیارد ریال پرونده تخلف برای ۱۳۹ نانوایی شهرستان دماوند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: ۴ میلیارد ریال پرونده تخلف برای ۱۳۹ نانوایی شهرستان دماوند تشکیل شد.

آرش آقاجان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: در پی شکایات واصله و بازدیدهای نوبه‌ای کارشناسان بازرسی اداره صمت و همچنین در گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌های همکار تعداد ۱۳۹ واحد نانوایی به دلیل تخلفات مختلف مانند گران‌فروشی، کم فروشی، فروش اجباری، عرضه خارج از شبکه شناسایی و پرونده‌های تخلف به ارزش ریالی بیش از چهار میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی افزود: سهمیه نانوایان در کارگروه آرد و نان بازبینی و به دلیل افزایش جمعیت فصلی و دائمی، میزان سهمیه در ۲۰ روز اخیر افزایش که لیست افزایش توسط کارگروه آرد و نان و فرمانداری محترم تهیه و به استان جهت اعمال ارسال شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند عنوان کرد: نانوایی از جمله مشاغل سخت می‌باشد که تخلف تعدادی از آنها نباید به تمام اعضای زحمتکش این صنف تعمیم داده شود.

آقاجان احمدی با تاکید بر اینکه اتحادیه مربوطه موظف شده است به فوریت کلیه مجوزهای دارای نقص یا واحدهای فاقد مجوز را با پیگیری متقاضی ساماندهی نماید، گفت: کلیه نانوایی های فعال جهت رفع هر گونه مشکل در پروانه کسب به‌فوریت به اتحادیه مراجعه نمایند، در غیر اینصورت موانعی که در ادامه فعالیت واحدهای فاقد مجوز از طرف هر دستگاه استانی یا شهرستانی ایجاد شود، بر عهده متصدی واحد می‌باشد.

وی تصریح کرد: درخواست سهمیه آرد یارانه‌ای نانوایی جدید به اداره صمت دماوند به لحاظ عدم هیچگونه اختیار در این موضوع عملا مقدور نمی‌باشد و هر گونه سهمیه فقط در اختیار کارگروه آرد و نان استانی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا