رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند:

تشکیل بیش از 170 فقره پرونده تعزیراتی برای تخلفات قاچاق کالا و بهداشتی در دماوند/ صدور جریمه 22 میلیارد ریال برای پرونده‌های محکومی در تعزیرات حکومتی دماوند

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند از تشکیل بیش از 170 فقره پرونده تعزیراتی برای تخلفات قاچاق کالا و بهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون 22 میلیارد ریال برای پرونده‌های محکومی در تعزیرات حکومتی دماوند صادر شده است.

مصطفی متو در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: از ابتدای سال جاری بیش از 170 فقره پرونده تعزیراتی در حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشتی تشکیل شد که برای تمامی پرونده‌ها وقت رسیدگی تعیین شده است همچنین به حدود 70 پرونده رسیدگی و حکم محکومیت برای آنها صادر شده است.

وی افزود: از ابتدای فروردین‌ماه سال جدید به همراه پرسنل ذیربط حتی در روزهای تعطیل به صورت کشیک در محل کار حضور داشتیم و نظارت قابل قبولی با همکاری سایر مراجع نظارتی در خصوص نظارت بر تنظیم بازار مرغ را به شهرستان ارائه دادیم.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند گفت: بیشترین تخلفات در حوزه کالا و خدمات بود، پرونده‌های قاچاق و بهداشتی زیاد نبودند و عمده پرونده ها در زمینه تخلفات صنوف در حوزه کالا و خدمات را شامل می‌شدند.

متو ادامه داد: تا حدودی موفق شدیم بازار مرغ را تنظیم کنیم و نظارت مستمر داشته باشیم اما تعداد معدود و انگشت شماری از اصناف گران فروشی کرده بودند که برای آنها پرونده تشکیل شده و در همان روز کشیک به آنها رسیدگی شده و جرایم پرداخت شدند.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 22 میلیارد و 419 میلیون ریال جریمه برای پرونده‌های محکوم صادر شده است.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند در خصوص توزیع روغن نیز عنوان کرد: گشت‌های بازرسی در این راستا تشکیل شده است اما تا کنون گزارشی در این رابطه به دستمان نرسیده است.

متو تصریح کرد: در خصوص عرضه نکردن روغن‌های 5 کیلویی به همه شهروندان باید نظارت مستمر بر عاملان توزیع توسط اداراه صمت و اتاق اصناف انجام شود و چنانچه تخلفی از سوی واحدهای صنفی سر زده باشد باید به تعزیرات منعکس شود تا برخورد مقتضی صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا