مترون بیمارستان سوم شعبان دماوند:

تزریق داروی رمدسیویر به بیش از ۲۰۰۰ بیمار کرونایی در کلینیک سرپایی بیمارستان سوم شعبان دماوند/ ۶ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان سوم شعبان تحت درمان قرار گرفتند

مترون بیمارستان سوم شعبان دماوند از تزریق داروی رمدسیویر به بیش از ۲۰۰۰ بیمار کرونایی در کلینیک سرپایی بیمارستان خبر داد و گفت: ۶ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان سوم شعبان دماوند تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مریم خلیقی در مراسم گرامیداشت روز پرستار بیمارستان سوم شعبان دماوند با بیان اینکه کادردرمان از اواخر سال ۹۸ مبارزه با کرونا به عنوان کارزاری سخت و بی وقفه و نفس‌گیر را با از خودگذشتگی‌های خود آغاز کردند، اظهار داشت: در راستای این هدف تدارک و آرایش دفاعی جدیدی در بهداشت و درمان و بین پرستاران شکل گرفت.

وی افزود: در کلینیک سرپایی برای بیش از ۲۰۰۰ نفر بیمار تزریق داروی رمدسیویر را آغاز کردیم تا هموطنان رنج بستری در بیمارستان و هراس دوری از خانواده را تجربه نکنند و دوره درمان را با توصیه های بهداشتی در خانه طی کنند.

مترون بیمارستان سوم شعبان دماوند بیان کرد: کادر پرستاران و بهداشت با دلی دردمند به بیماران رسیدگی می‌کردند و در اقیانوسی کشنده از ویروس کرونا تلاش می‌کردند راه تنفس بیمار را باز کنند تا زنده بمانند اما بسیاری اوقات در خفا و آشکار در کنار جسم بی جانشان اشک ریختیم و هیچکس اشک‌هایمان ندید زیرا باید قوی و استوار جلوه می‌کردیم.

خلیقی ادامه داد: در این کشاکش پیک پنجم بر آن شدیم تا با تمام توان علاوه بر ادای وظیفه درمان با برپایی پایگاه واکسیناسیون هموطنان را از گزند ویروس منحوس کرونا حفظ کنیم و باری را از دوش حوزه بهداشت برداریم.

وی تصریح کرد: کادر درمان با غیرت تمام و بدون هیچ توقعی همچنان در حال خدمت‌رسانی در جبهه بهداشت و تزریق واکسن ایستاده است.

مترون بیمارستان سوم شعبان دماوند اضافه کرد: در دماوند اگر اتحاد و انسجام تیم درمان بیمارستان سوم شعبان نبود حتی گردهمایی امروز نیز میسر نمی‌شد.

خلیقی گفت: تمام تلاشگران و ایثارگران اعم از پرسنل و روسا و پرستاران با تلاشی وافر توانستند از بحرانی کشنده عبور کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا