ترویج کتابخوانی آگاهی‌های مردم را در زمینه‌های مختلف بالا می‌برد/ جنگ بر سر تسخیر ذهن ها، افکار، عقاید و باورها است/ موشک‌های هایپرسونیک یا فراصوت ایران سامانه های دفاعی دشمن را مورد هدف قرار خواهند داد

امام جمعه شهر دماوند با بیان اینکه جنگ بر سر تسخیر ذهن‌ها، افکار، عقاید و باورها است، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی می خواهند باورهای مردم ایران را به نفع خود تغییر دهند.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دماوند اظهار داشت: دشمنان ملت ایران وقتی از استقامت مردم در عرصه نظامی و اقتصادی خسته و عصبانی شدند به جنگ شناختی و فرهنگی روی آوردند.

وی افزود: نظام سلطه استکباری وقتی از ترور اشخاص و کشتن افراد نتیجه لازم را نگرفت به ترور افکار روی آورد به گونه ای که ۳۸ هزار دروغ در یک ماه و نیم گذشته از طریق جعل خبر، تقطیع خبر، تحریف، وارونه سازی، بزرگ نمایی و کوچک نمایی از امپراتوری رسانه ای دشمن صادر شد.

خطیب جمعه شهر دماوند ادامه داد: همچنین دشمن در جنگ های سخت و نیمه سخت شکست خورده و به جنگ نرم از طریق تبلیغات و بمباران کردن افکار عمومی روی آورده است.

امام جمعه دماوند خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ شهید امنیت در هفته‌های گذشته تقدیم ملت شده است، نجابت پلیس جمهوری اسلامی، باعث سوء استفاده و پررویی بیشتر دشمن می شود، اما ما باور داریم بسیاری از جوانان حاضر در اغتشاشات فریب خورده اند، لذا در برابر آنها صبر و حوصله پیش گرفته شد.

حجت الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: آمریکا سعی می‌کند به آشوب و اغتشاش در ایران تنفس مصنوعی بدهد و به هر قیمتی آتش فتنه را روشن نگه دارد، اما مردم با اغتشاشگران همراهی نکردند و به دهان دشمن زدند، مردم نظام اسلامی و انقلاب و رهبر انقلاب را دوست دارند و باز هم به دهان دشمن خواهند زد.

وی افزود: منطق جمهوری اسلامی ایران در برابر مردم ایران و نیز در برابر دولت ها و مردم جهان راستگویی و حق گرایی است ما آزادی و استقلال و پیشرفت را برای همه انسان ها می خواهیم.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه دوشنبه ۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی است، اظهار داشت: ترویج کتابخوانی آگاهی های مردم را در زمینه‌های مختلف بالا می‌برد و هرچه علم و دانایی بیشتر شود زمینه پیشرفت های گوناگون کشور بیشتر فراهم می شود.

فتاح دماوندی ادامه داد: کتاب باید در سبد خرید خانواده از اهمیت خاص برخوردار باشد، همانطور که برای خوراک و پوشاک هزینه می کنیم، باید برای غذا و لباس روح و جان خود هم هزینه کنیم و آن خرید و خواندن کتاب های مفید است‌.

وی یادآور شد: دانستن موفقیت های نظام و بیان هنرمندانه خدمات جمهوری اسلامی به نسل نوجوان و مقایسه آن با نظام منحوس پهلوی از مصادیق جهاد تبیین است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا