تردد ۵۸۵٫۴۱۹ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی شهرستان دماوند در ایام تعطیلات عید سعید فطر/ میزان سفرها در شهرستان دماوند افزایش یافت

فرماندار شهرستان دماوند  از تردد ۵۸۵٫۴۱۹ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی این شهرستان در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و گفت: میزان سفرها در شهرستان دماوند افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضا طاهرخانی ظهر روز جمعه در حاشیه بازدید از محور دماوند-فیروزکوه با اشاره به افزایش میزان عبور و مرور خودروها از شهرستان دماوند در ایام تعطیلات عید سعید فطر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: میزان سفر ها در شهرستان دماوند نسبت به سال گذشته روند افزایشی را داشته است و ترافیک در روزهای پایانی تعطیلات در محور های مواصلاتی شهرستان دماوند سنگین است.

وی افزود: از روز ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون میزان تردد خودروها از مسیرهای خروجی و ورودی شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدوداً افزایش ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

رضا طاهرخانی گفت: آخرین وضعیت آماری تردد خودرو ها به صورت رفت و برگشت از تاریخ ۱۲اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ تا کنون در محور های مواصلاتی شهرستان دماوند حدود ۵۸۵٫۴۱۹ مورد تردد خودرو می باشد.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان اظهارکرد: برای سفرهای عید سعید فطر پلیس راه و پلیس راهور در تمامی حوزه استحفاظی شهرستان از ابتدای هفته درآماده باش کامل هستند و این آماده باش تا پایان بازگشت مسافران ادامه خواهد.

انتهای پيام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا