سخنگوی شورای اسلامی شهر کیلان:

تردد روزانه 3 هزار خودرو از جاده‌های کیلان/ لکه‌گیری آسفالت جاده صالح‌آباد در حال انجام است/ عدم اجازه وزارت کشور برای پایان‌کار حرائم شهری پیگیری شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر کیلان از تردد روزانه 3 هزار خودرو از جاده‌های این شهر خبر داد و گفت: لکه‌گیری آسفالت جاده صالح‌آباد در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، سیداصغر میر‌علی‌نقی در نشست امور هماهنگی شهری و روستایی شهرستان دماوند که به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر کیلان با بیان اینکه برخی از مردم مطلع نیستند که شوراها و شهرداران با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند، اظهار کرد: میانگین کاری در شهرستان دماوند، ۱۰ برابر شهر تهران است و ما مستقیم با مردم سر و کار داریم.

وی با تأکید بر اینکه روزانه سه هزار خودرو از جاده‌های مواصلاتی کیلان تردد می‌کنند، افزود: هنوز جاده صالح‌آباد با وجود اینکه بسیاری از مسافران مشهد مقدس یا استان‌های شمالی کشور از این جاده عبور می‌کنند، روستایی و با مشکلاتی مواجه است؛ لکه‌گیری آسفالت در این جاده در حال انجام است.

میر‌علی‌نقی تأکید کرد: حریم بستر رودخانه‌ها از مشکلات عمده‌ای است که باید تعیین تکلیف و عدم اجازه وزارت کشور برای پایان‌کار حرائم شهری پیگیری شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا