تخریب تور زمین چمن فوتبال مهرآباد بخش رودهن پس گذشت یک هفته از افتتاحیه!

شهروندی از تخریب تور زمین چمن فوتبال مهرآباد بخش رودهن پس گذشت یک هفته از افتتاحیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، شهروندی طی پیامی نوشت: با سلام، متاسفانه زمین چمن مهرآباد بخش رودهن پس از افتتاحیه تور زمین پاره شده و کسی هم رسیدگی نکرده است.

عده‌ای هر ساعت از شب که دلشان خواست وارد زمین شده و مزاحمت برای افراد ایجاد می‌کنند.

تقاضا داریم متوليان امر به این موضوع رسیدگی کنند.

*جوابیه اداره ورزش و جوانان بخش رودهن در خصوص تخریب زمین چمن مصنوعی مهرآباد

طبق پیگیری‌های به‌عمل آمده از سوی اداره ورزش و جوانان بخش رودهن و با همکاری فرمانداری شهرستان و شهرداری رودهن بعد از ۱۲ سال یک فضای ورزشی برای روستای مهرآباد با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد و مقرر گردید که مدیریت این مجموعه بر عهده هیئت فوتبال بخش رودهن و یکی از افراد بومی مهرآباد جناب آقای رحیمی باشد.

برابر گزارشی که از پایگاه خبری تارود اعلام شده بود، در جریان تخریب فنس زمین چمن بودیم و سریعا نسبت به ترمیم و رفع تخریب فنس زمین چمن اقدام و یک کانکس جهت حفظ و نگهداری و نگهبانی این مکان تهیه شد؛ بزودی سرویس بهداشتی چمن آماده خواهد شد.

متاسفانه شب گذشته شیشه‌های کانکس هم توسط افرادی ناشناس شکسته و خسارت وارد شد.

اینجانب از تمامی شهروندان و ورزشکاران محترم روستای مهرآباد تقاضا می نمایم در حفظ و نگهداری این مکان که با هزینه بیت المال انجام شده مراقبت و نگهداری نمایند و در صورت مشاهده افرادی که باعث تخریب شده اند گزارش داده تا برخورد قانونی صورت پذیرد.

لازم به ذکر است برنامه کلاس‌های آموزشی مدارس فوتبال توسط هیات فوتبال آماده شده و اطلاع رسانی خواهد شد.

صورتجلسه و توجیه و تذکر پرسنل محترم کلانتری در خصوص حفظ و نگهداری و عدم تخریب اماکن عمومی و ورزشی امروز در محل چمن مصنوعی مهرآباد داده شد از نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا