تحقق وعده فرماندار شهرستان دماوند برای راه اندازی مجدد ثبت احوال رودهن / مجیدی سرپرست ثبت احوال رودهن شد

پس از مطالبه شهروندان رودهن از فرماندار شهرستان دماوند مبنی بر راه اندازی اداره ثبت و احوال رودهن وعده ۱۰ روزه فرماندار شهرستان دماوند تحقق یافت و مجیدی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، پیرو مطالبه به حق شهروندان شریف بخش رودهن و با پیگیری رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند اداره ثبت احوال بخش رودهن از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۰آغاز به کار خواهد نمود.

لازم به ذکر است اداره ثبت احوال بخش رودهن که مدتی به جهت برخی مسائل درون سازمانی و اداری تعطیل شده بود با پیگیری های رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند، مجددا آغاز به کار نمود و وعده ۱۰ روزه به مردم تا راه اندازی مجدد اداره ثبت احوال بخش رودهن تحقق یافت.

گفتنی است طی حکمی از سوی مدیر کل ثبت احوال استان تهران، «محمود مجیدی» به عنوان سرپرست اداره ثبت احوال رودهن معرفی شد.

شایان ذکر است با توجه به مطالبات به حق مردم رودهن در زمینه ثبت احوال، این اداره از روز شنبه مورخ ۱۰ اردیبهشت سال جاری، فعالیت خود را مجدد آغاز و در خدمت مردم رودهن خواهد بود.

مردم شریف رودهن می توانند جهت دریافت خدمات ثبت احوال از روز شنبه دهم اردیبهشت ماه سالجاری، به اداره ثبت احوال این بخش واقع در بلوار امام خمینی (ره)، پشت ساختمان شهرداری رودهن، مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا