تجهیز ۶ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در دماوند

دماوند اسکان نوروزیرییس آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: ۶ مدرسه و ۳۰ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی سال ۹۴ در شهرستان دماوند تجهیز شده است.
محمد مشهدی عباسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تارود از برگزاری جلسات ستاد اسکان در فرمانداری شهرستان دماوند و مدیران مدارس از بهمن ماه سال جاری خبر داد و افزود: ۶ مدرسه در شهرهای دماوند، گیلاوند، آبسرد و کیلان با امکانات رفاهی شامل تلویزیون، یخچال، فرش، پتو و دیگر لوازم ضروری و سرویس‌های بهداشتی برای اسکان مسافران پیش‌بینی شده است.
وی اظهار داشت: دبیرستان‌ امام خمینی (ره) و مجتمع آموزشی شهید احمد ابراهیمی در مرکز شهر دماوند، دبستان شهید مدنی در گیلاوند، هنرستان زینبیه در جیلارد، دبیرستان ۱۲ فروردین در کیلان و شهید هاشمی ‌نژاد در آبسرد، مدارس تجهیز شده برای اسکان مسافران نوروزی می‌باشد.
مشهدی عباسی از ارائه خدمات سفر نوروزی به کلیه اقشار از جمله فرهنگیان، کارکنان ادارات و مشاغل آزاد با مبلغ‌های تعیین شده خبر داد و بیان کرد: مسافران نوروزی جهت ارائه خدمات سفرهای نوروزی ۹۴ به پایگاه اسکان نوروزی شهرستان دماوند، واقع در گیلاوند، ساختمان شماره 2 شهرداری مراجعه کنند.
رییس آموزش و پرورش دماوند با اشاره به اسکان ۶ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی در سال گذشته در شهرستان تصریح کرد: در سال ۹۴ با پیش‌بینی‌های انجام شده آمادگی پذیرایی از مسافران بیشتر نسبت به سال گذشته داریم.
وی در پایان از مراکز پیش‌بینی شده برای اسکان در مواقع ضروری خبر داد و افزود: مجتمع نور مشاء، هنرستان شهید رجایی، مدارس امام سجاد(ع) و لاله‌های انقلاب در داخل شهر و امام‌زاده هاشم و دلیچایی در مناطق خارج شهر به این منظور در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا