تجهیز ۵۵ فروشگاه جهت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در شهرستان دماوند/ تشکیل پرونده جریمه 177 میلیارد ریالی برای واحدهای صنفی متخلف در شهرستان دماوند/ قیمت اقلام ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان دماوند اعلام شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از تجهیز ۵۵ فروشگاه جهت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی و تشکیل پرونده جریمه 177 میلیارد ریالی برای واحدهای صنفی متخلف در شهرستان دماوند خبر داد و گفت: قیمت اقلام ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان دماوند اعلام شد.

آرش آقاجان‌ احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: طرح نظارت بر بازار از 15 اسفندماه آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

وی افزود: نظارت بر بازارهای عمده فروشی و خرده فروشی با جدیت انجام میشود، کیفیت نظارت‌ها افزایش یافته و گشت‌ها اغلب مشترک هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: در سال گذشته با یک بازرس فعالیت می‌کردیم اما در حال حاضر تعداد بازرس‌ها به 3 نفر افزایش یافته و از نیروهای اداری استفاده می‌کنیم.

*به طور متوسط در هر هفته 60 شکایت از سامانه 124 دریافت و بررسی می‌شود

آقاجان احمدی ادامه داد: شماره تلفن 124 به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشکلات است و به تخلفات رسیدگی می‌شود، به طور متوسط در هر هفته 60 شکایت از 124 دریافت و بررسی می‌شود و تخلفات به تعزیرات ارسال می‌شوند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 7350 مورد بازرسی انجام شده که منجر به تشکیل 761 پرونده شده و ارزش ریالی این تخلفات 177 میلیارد ریال می‌باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند عنوان کرد: تنظیم بازار با همت دستگاه‌های متولی انجام شده است و هیچ نگرانی بابت کالاهای اساسی مردم در نوروز و ماه رمضان وجود ندارد.

آقاجان احمدی گفت: طرح توزیع اقلام با کالابرگ الکترونیک در دست اجراست و تاکنون 55 فروشگاه تجهیز به نرم افزار و سخت افزار شده‌اند که آماده خدمت در این زمینه هستند که این تعداد به دو یا سه برابر خواهد رسید.

وی بیان داشت: احکام تعزیرات به روزرسانی شده و جرائم بازدارنده هستند و با متخلفان راحت‌تر برخورد می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند با اشاره به اعلام قیمت اقلام ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان دماوند، گفت: قیمت زولبیا بامیه درجه یک هر کیلوگرم ۱۱۰ هزار تومان و درجه دو ۹۰ هزار تومان، حلیم درجه یک با تزئین ۸۰ هزار تومان و بدون تزئین ۷۰ هزار تومان، مصوب شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا