رئیس بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) دماوند:

تجهیز آزمایشگاه بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) دماوند به دستگاه اتوآنالایزر با حمایت خیران

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) دماوند از تجهیز آزمایشگاه بیمارستان به دستگاه اتوآنالایزر با حمایت خیران خبر داد.

ثمانه میرزاحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: با حمایت خیران محترم شهرستان دماوند دستگاه آزمایشگاهی اتوآنالایزر بیوشیمی تمام اتوماتیک و وسایل جانبی به منظور افزایش و ارتقاء شاخص های بهداشتی و درمانی در بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند مستقر شده است.

وی افزود: این دستگاه با هزینه ای بیش از چهار میلیارد ریال خریداری و نصب و راه اندازی شده است.

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) دماوند گفت: به منظور ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیماران و در راستای جلب رضایتمندی مردم شهرستان از نظام سلامت و با پیگیری‌های به عمل آمده این دستگاه آزمایشگاهی تجهیز گردید که با بهره برداری از آن، ضمن انجام آزمایشات مورد نیاز مراجعین، خطر انتقال انواع بیماری‌ها به پرسنل کاهش یافته و سرعت پاسخ گویی نتایج آزمایشات برای بیمار کاهش خواهد یافت.

میرزاحسینی بیان کرد: این دستگاه ترکیب‌های شیمیایی خون مانند برخی از متابولیت ها، الکترولیت ها، پروتئین ها و یا داروها را در نمونه های سرم، پلاسما، ادرار، مایع نخاع و یا سایر مایعات فیزیولوژیک بدن اندازه گرفته و روی نمودار، نمایش می‌دهد.

وی گفت: همچنین از بانی خیر مرحومه حاجیه خانم قدسی همتی و فرزندان این مرحومه در جهت تهیه این دستگاه نهایت تشکر و قدردانی داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا