تجمع ضد استکباری ۱۳ آبان در شهر دماوند + فیلم و تصاویر

همزمان با سراسر کشور تجمع ضد استکباری ۱۳ آبان در شهر دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، صبح امروز پنجشنبه مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان و دانش آموزان پیرو خط امام (ره) با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حسینیه محله قاضی شهر دماوند برگزار شد.

در این مراسم حیدری فرماندار شهرستان دماوند، حجت‌الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، سرهنگ فاضلی فرمانده نیرو انتظامی شهرستان دماوند، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه شهرستان دماوند، جمعی از مسئولان، بسیجیان و دانش‌آموزان حضور داشتند.

این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای سرود توسط بسیج دانش‌آموزی، شعرخوانی و سخنرانی امام جمعه دماوند همراه بود.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با در دست داشتن پلاکاردهایی بر ضرورت تداوم مبارزه با ظلم و حمایت از مظلومان جهان تأکید و باسردادن شعارهای «مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «الله‌اکبر»، «هیهات من الذله» بار دیگر ضمن ابراز انزجارخود از استکبارجهانی، نابودی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب را خواستار شدند.

لازم به ذکر است این مراسم با قرائت قطع‌نامه ۱۳ آبان، به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل و همچنین اهدای لوح تقدیر به پایگاه‌های برتر بسیج دانش‌آموزی همراه بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا