تجلیل کارگران نمونه شهرداری آبعلی همزمان با هفته كار و كارگر

همزمان با هفته كار و كارگر طی مراسمی از کارگران نمونه شهرداری آبعلی توسط سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی تجلیل بعمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مراسم گرامیداشت روز کارگر به منظور تجلیل از زحمات پرسنل خدوم این مجموعه با حضور نعمت الله بسطامی سرپرست شهرداری و محمد رضا شریف آهی رئیس شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهرداری آبعلی برگزار شد.

در این مراسم محمد رضا شریف آهی رئیس شورای اسلامي، ضمن تبریک هفته کار و کارگر به پرسنل خدوم شهرداری گفت: اگر امروز شاهد اتفاقات خوبی در شهر هستیم همه آنان مرهون دستان پر مهر شما کارگران است.

وی نقش و جایگاه کارگران را فراموش نشدنی دانست و از زحمات یک ساله پرسنل شهرداری در راستای خدمت‌رسانی به مردم تشکر کرد و افزود: اگر چه امکان تجلیل از تک تک شما میسر نیست اما به رسم خداقوت گویی و تقدیر، امیدواریم با اجرای این برنامه بخش کوچکی از زحمات شما را جبران نماییم.

وی با اشاره به خدمات شبانه‌روزی کارگران شهرداری آبعلی خاطر نشان کرد: کارگران شهرداری بخاطر نوع کار این مجموعه، زمانی که باید در کنار خانواده و یا مشغول استراحت باشند به ویژه ایام تعطیلات که حجم کار چندین برابر است با حضور در بخش‌های مختلف فضای سبز، خدماتی و دیگر واحدها تلاش می‌کنند تا فضای بهتری را برای زندگی شهروندان ایجاد کنند.

در پایان این مراسم از کارگران مجموعه شهرداری با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا