تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن

پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تجلیل شدند.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، به‌مناسبت هفته پژوهش باحضور حجت الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه بخش رودهن، امیری بخشدار رودهن، آقاجان احمدی رئیس اداره صمت شهرستان دماوند، دوکانه ای فرد ریاست دانشگاه آزاد رودهن، معاونین از دانشجویان پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تجلیل به‌عمل آمد.

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بخش رودهن در این جلسه اظهار کرد: پژوهش و تحقیق در رشد و پیشرفت جوامع تاثیر بی بدیلی دارد و اینکه ما می بینیم در قرآن کریم به قلم قسم یاد شده، بخاطر تاثیری است که در عرصه های مختلف زندگی بشر به ویژه در عرصه اخلاق و تربیت دارد.

وی افزود: پیشرفت هایی که در عرصه‌های مختلف کشور ما، چه در عرصه های علمی و فناوری و چه در عرصه های درمانی و نظامی و دیگر عرصه ها حاصل شده در نتیجه زحمات پژوهشگران نخبه و فرهیخته این مرز و بوم می باشد.

امام جمعه رودهن گفت: یکی از مولفه های مهم قدرت و اقتدار در هر کشوری تولید علم است و تولید علم هم مبتنی بر پژوهش و تحقیق است و پژوهش یکی از عوامل استتقلال هر کشور به حساب می آید و به همین جهت است که فعالیت های پژوهشی یکی از شاخصه های اصلی توسعه و پیشرفت جوامع بشری محسوب می شود.

حسینی تصریح کرد: اگر ما بخواهیم مسیر پیشرفت کشورمان تدوام یابد لازم است فعالیت های پژوهشی گسترش یابد و مقام معظم رهبری بر ضرورت امر تحقیق و پژوهش تاکید فراوانی دارند.

در پایان مراسم از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تجلیل صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا