تجلیل از رانندگان نمونه تاكسی شهر دماوند به‌مناسبت گرامیداشت ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل/ غلامرضازاده: ۲۰ دستگاه تاکسی درون شهری در دماوند حائز شرایط نوسازی هستند/ حدود 35 تا 40 درصد از ناوگان حمل و نقل شهر دماوند احتیاج به نوسازی دارد

به‌مناسبت ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل از رانندگان نمونه تاکسي شهر دماوند با اهدای شاخه گل تقدیر به عمل آمد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، در این مراسم اعضای شورای اسلامی شهر دماوند، مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری دماوند و مسئول روابط عمومی شهرداری دماوند حضور داشتند.

حمیدرضا غلامرضازاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: خودروهای تاکسی‌رانی در حال نوسازی هستند اما هنوز سایت مذبور باز نشده است اما 20 تاکسی‌دار حائز شرایط با مساعدت کمیته امداد برای دریافت وام 150 میلیون تومانی معرفی شده‌اند تابتوانند خودروهای خود را نوسازی کنند.

*نوسازي ۲۰ دستگاه تاکسی درون شهری در دماوند حائز شرایط است/ حدود 35 تا 40 درصد از ناوگان حمل و نقل شهر دماوند احتیاج به نوسازی دارد

وی افزود: حدود 35 تا 40 درصد از ناوگان احتیاج به نوسازی دارد اما هنوز سیستم نوسازی باز نشده و نوع خودرو نیز هنوز اعلام نشده است که تحویل دهیم اما به محض اعلام اطلاع‌رسانی خواهد شد.

*450 دستگاه تاکسی داخل شهر دماوند مشغول به فعالیت هستند/ 25 ایستگاه داخل شهری و 23 ایستگاه برون شهری در دماوند وجود دارد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل دماوند ادامه داد: 450 دستگاه تاکسی داخل شهر دماوند مشغول به فعالیت هستند و 25 ایستگاه داخل شهری و 23 ایستگاه برون شهری در این شهرستان وجود دارد. روزانه حدود 60 تا 70 درصد از تاکسی‌ها مشغول به فعالیت هستند.

غلامرضازاده تصریح کرد: حدود 35 تا 40 درصد از ناوگان حمل و نقل فرسوده است و ثبت نام برای تعویض خودرو انجام شده اما همه منتظر هستند تا سایت باز شود تا خودروها تعویض شوند.

*روغن ماشین و لاستیک به نرخ دولتی در اختیار تاکسی‌داران دماوندی قرار خواهد گرفت/ مناطق حادثه‌خیز با کمک پلیس راهور دماوند شناسایی شده‌اند

وی در خصوص خدمات به تاکسی‌داران گفت: علاوه بر نوسازی ناوگان و پرداخت تسهیلات، اخیرا با چند فروشگاه رایزنی کرده‌ایم تا روغن ماشین و لاستیک به نرخ دولتی در اختیار تاکسی‌داران قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل دماوند بیان داشت: امید است رانندگان بتوانند با دو یا سه فقره چک لاستیک‌ها را خریداری کنند.

غلامرضازاده گفت: برخی از ایستگاه‌ها بازسازی شده‌اند و در بودجه سال آینده نوسازی ایستگاه‌ها پیش بینی شده است، تابلوهای ترافیکی شهر خریداری شده‌اند و در حال نصب آنها در سطح شهر هستیم.

وی عنوان داشت: برخی از تابلوهاو علائم با تصادف از بین می‌روند که مجبوریم سریعا جایگزین کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل دماوند بیان کرد: دو نقطه حادثه‌خیز در شهر وجود دارد که در خیابان فرهنگ حادثه بیشتر است و مقرر شده از چراغ‌های چشمک زن استفاده کنیم.

غلامرضازاده گفت: مناطق حادثه‌خیز با کمک پلیس راهور شناسایی شده‌اند و امید است با نصب چراغ راهنمایی، علائم کله‌قندی یا بشکه‌های ترافیکی آنها را پوشش دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا