فرماندار شهرستان دماوند:

تایید صلاحیت حدود ۷۰ درصد از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در دماوند

فرماندار شهرستان دماوند از تایید صلاحیت حدود ۷۰ درصد از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به سیاست های کلی ابلاغی وزارت کشور، مقدمات وپشتیبانی های برگزاری انتخابات باشکوه درشهرستان دماوند دردستور کار قرارگرفت.

وی افزود: در شهرستان دماوند با دارا بودن ۵شهر و ۲ بخش، استقبال خوبی به منظور ثبت نام در حوزه شورای روستایی وشهری صورت گرفت.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: بر این اساس درحوزه روستایی ۴۸۸ نفر و در حوزه شهری ۱۷۲نفر ثبت نام کردند که با توجه به بررسی صلاحیت ها در دو مرجع هیئت اجرایی و نظارت، حدود ۷۰درصد از داوطلبان تایید صلاحیت شدند.

حیدری تصریح کرد: مدیریت‌ روستایی در شهرستان دماوند بسیار مورد توجه قرار دارد؛ چرا که با توجه به حضور حجم عظیمی از افراد در شهرهای خوش آب و هوا و روستاهای این شهرستان،نیازمند مدیریت قوی در حوزه بومی هستیم و امیدواریم شوراهای اسلامی بتوانند این خلأرا پرکرده و با ارتباط حسنه با مجموعه مدیریت دولتی،کمک شایانی در حوزه آبادانی منطقه داشته باشند.

وی عنوان کرد: در این دوره از انتخابات تعداد۱۵۴۰ نفر رأی اولی در شهرستان دماوند وجود دارند و بر این اساس،دو همایش ویژه رأی اولی‌ها برگزار شد که حضور پررنگ جوانان عزیز در این حوزه ما را به ارائه توضیحات برای چگونگی قدم نهادن در این مسیر دلگرم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا