تامین گازوئیل برای ادوات برف‌روبی شهر آبسرد با مشکلاتی مواجه است

نماینده شهرداری آبسرد گفت: تامین گازوئیل برای ادوات برف‌روبی شهر آبسرد با مشکلاتی مواجه است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، ربیعی در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند اظهار داشت: ستاد برفروبی آبسرد از یک دستگاه گریدر، دو دستگاه لودر، یک دستگاه بیل برفروب، سه دستگاه ایسوزو جهت نمکپاشی، یک دستگاه تراکتور و دیگر تجهیزات برخوردار است.

وی افزود: در زمینه برفروبی معمولا دو بلوار اصلی آبسرد و جاده آبسرد به کیلان تا پمپ بنزین تحت پوشش قرار می‌گیرد، همچنین تمامی معابر سطح شهر برفروبی می‌شوند.

نماینده شهرداری آبسرد گفت: نزدیک به 250 تن نمک خریداری شده است که تا کنون 150 تن از آن مصرف شده است، همچنین 25 نیرو هر شب به محض اعلام وضعیت هواشناسی در حالت آماده باش قرار می‌گیرند.

ربیعی ادامه داد: یکی از مشکلات برفروبی در سال جاری قطع برق دو بلوار آبسرد بود که باعث می‌شد گریدرها به سختی کار کنند و نگران وقوع حادثه بودیم، نیاز است اداره برق مساعدت کند تا حداقل در این شب‌ها برق بلوارها قطع نشود.

وی تصریح کرد: تامین گازوئیل برای ادوات برفروبی از دیگر مشکلات است، اکثر این تجهیزات به دلیل نداشتن پلاک، فاقد سهمیه سوخت هستند و گرچه ستاد بحران استانداری و فرمانداری پیگیری‌ کرده‌اند اما هنوز مشکل تامین سوخت داریم.

نماینده شهرداری آبسرد بیان کرد: اعلام وضعیت هواشناسی معمولا با تاخیر به دستمان می‌رسد، اگر وضعیت هوا زودتر به دست ستاد بحران برسد می‌توان در مواقع بحران نتایج بهتری را شاهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا