تاسیس مرکز جامع سلامت در روستای مهرآباد رودهن/ زمین چمن فوتسال در مسکن مهر مهرآباد به زودی آماده بهره برداری می‌شود

فرماندار شهرستان دماوند از تاسیس مرکز جامع سلامت در روستای مهرآباد بخش رودهن خبر داد و گفک: زمین چمن فوتسال در مسکن مهر مهرآباد اقداماتی به زودی آماده بهره برداری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، شامگاه روز سه‌شنبه رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه بخش رودهن، رضایی مهر معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، ذوالفقاری، بخشدار رودهن، پاوندی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش رودهن و جمعی از مسئولان ادارات خدمات رسان با حضور در مسجد علی ابن ابی طالب(ع) مهرآباد ضمن اقامه نماز مغرب و عشا، در فضایی صمیمی به بررسی مشکلات مردم پرداخت.

وی دیدارهای چهره به چهره را گامی موثر در حل مشکلات مردم برشمرد و اظهار کرد: پیگیری مطالبات مردم به صورت چهره به چهره از جمله اولویت‌های دولت مردمی سیزدهم است.

طاهرخانی گفت: همه مدیرانی که در دولت مردمی سیزدهم در هر مسندی حضور دارند، باید از میزها فاصله گرفته و با حضور در بین مردم به حل مشکلات بپردازند.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده عملیات احداث سیستم تصفیه فاضلاب مسکن مهر مهرآباد که یکی از مطالبات به حق و برجای مانده مردم این منطقه در طی ۸ سال گذشته بود، آغاز شده و تا دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید و در خصوص زمین چمن فوتسال در مسکن مهر اقداماتی انجام شده است که به زودی آماده بهره برداری خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: در بحث روشنایی معابر مسکن مهر نیز دستورات لازم برای انجام آن به اداره برق و شهرداری رودهن صادر شده است و بهسازی معابر نیز با مساعدت استاندار محترم تهران، توسط شهرداری رودهن درحال انجام است.

رضا طاهرخانی در پایان با اشاره به لزوم ارتقای خدمات درمانی در مهرآباد گفت: با پیگیری های انجام شده، در آینده ای نزدیک خانه سلامت مهرآباد به مرکز جامع سلامت ارتقا پیدا خواهد کرد و با افتتاح خانه سلامت همه روزه پزشک عمومی در این مرکز مستقر خواهد شد و خدماتی نظیر دندانپزشکی، خدمات مشاوره و…. در این مرکز به اهالی شریف مهرآباد ارایه خواهد شد.

انتهاي پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا