در اولین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۳ با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مطرح شد؛

تأمین معلم برای ۱۵ هزار دانش‌آموز در شهرستان دماوند

برای ۱۵ هزار دانش‌آموز در شهرستان دماوند معلم تأمین می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود به نقل از دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش دماوند، اولین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش دماوند با حضور مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد فروتن مدیر آموزش و پرورش دماوند، معاونین و پرسنل در سالن جلسات این مدیریت برگزار گردید.

مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تبریک سال نو و عید سعید فطر، جنایات رژیم صهیونسیتی اشغال‌گر قدس را محکوم کرد.

وی ضمن عرض خدا قوت به پرسنل آموزش و پرورش دماوند بیان کرد: شروع سال تحصیلی باید به بهترین شکل ممکن انجام شود، از همین جهت ما باید همه تلاش خود را در شش ماهه اول سال انجام دهیم، تا اول مهر به بهترین شکل برگزار شود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود، ضمن تأکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم مهم‌ترین بخش کار، پیگیری آن است. فعالیتی موفق است که به نتیجه ختم شود و این مهم فقط با پیگیری مستمر صورت می‌پذیرد.

مسعود بهرامی خطاب به کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش دماوند گفت: در حال حاضر شما در آموزش و پرورش برای ساخت آینده کشور فعالیت می‌کنید و شما تأثیر مستقیم بر آینده نسل دانش‌‌آموز حال حاضر دارید.

وی در پایان با اشاره به آزمون‌های استخدامی که در حال برگزاری است بیان کرد: با این مقدار نیرو که از طریق آزمون استخدامی و دانشگاه فرهنگیان در شهرستان دماوند جذب می‌شوند، معلم ۱۵ هزار دانش‌آموز در شهرستان تأمین می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا