رئیس شعبه تأمین اجتماعی رودهن:

وجود 48 هزار بیمه شده در شعبه تأمین اجتماعی رودهن/  73 هزار و 620 نفر بیمه شده تبعی در شعبه رودهن هستند

رئیس شعبه تأمین اجتماعی رودهن از وجود 48 هزار بیمه شده از مناطق جاجرود، پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی خبر داد و گفت: 73 هزار و 620 نفر بیمه شده تبعی در شعبه رودهن وجود دارد.

محمد هادی اطهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی شعبه رودهن دارای گستره جغرافیایی و بخش‌های مختلفی از جمله جاجرود، پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی است و حدود 48 هزار بیمه شده فعال تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند.

وی افزود: در شعبه رودهن مجموعاً 73 هزار و 620 نفر بیمه شده تبعی و حدود 6 هزار و 800 نفر مستمری بگیر هستند که هزینه‌ای بیش از 12 میلیارد تومان ماهانه پرداخت مستمری صورت می‌گیرد.

*1398 نفر از شعبه تأمین اجتماعی رودهن مقرری بگیر بیمه بیکاری دریافت می‌کنند/ بیش از 2 میلیارد تومان  مقرری بیمه بیکاری پرداخت می‌شود

وی ادامه داد: حدود هزار و 398 نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری هستند که هر ماه بیش از دو میلیارد تومان پرداخت مقرری بیمه بیکاری صورت می‌گیرد.

رئیس شعبه تأمین اجتماعی رودهن گفت: تعداد دفترچه‌های بیمه صادر شده در شعبه رودهن 7 هزار و 333 فقره در اسفندماه بوده است و هر ماه این اتفاق تکرار می‌شود.

*مراجعه روزانه حدود 1800 نفر به شعبه تأمین اجتماعی رودهن/ گسترش خدمات غیرحضوری در شعبه تأمین اجتماعی رودهن

اطهری ادامه داد: روزانه حدود هزار و 800 نفر به شعبه تأمین اجتماعی رودهن مراجعه می‌کنند و خدمت‌رسانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در رودهن با 60 پرسنل صورت می‌گیرد.

وی گفت: در سال گذشته تأمین اجتماعی فعالیت‌های متنوعی را هدف‌گذاری کرد و به نتیجه رساند که شامل خدمات غیرحضوری دفترچه، درمان، پروتز و اروتز، بیمه بیکاری و… هستند.

رئیس شعبه تأمین اجتماعی رودهن بیان کرد: بستر خدمات‌رسانی غیرحضوری از طریق اینترنت فراهم شده است و از ابتدای امسال ابلاغ شده که به صورت آزمایشی در حال اجراست، در حوزه آی تی به تحول بزرگی رسیده‌ایم و در حال گسترش خدمات غیرحضوری هستیم.

وی تصریح کرد: با ادارات کار، فنی و حرفه‌ای، صنعت و معدن و تجارت و… تعاملات نزدیکی داریم و این امر منجر به تشکیل جلسات متعددی شده است و توانسته‌ایم با کاریابی‌ها و فنی و حرفه‌ای در جهت صیانت از صندوق بیکاری همکاری‌هایی داشته باشیم.

*بازرسی از 5200 کارگاه فعال در مناطق جاجرود، پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی

اطهری در ادامه گفت: بیمه‌های اختیاری، مشاغل آزاد و زنان خانه‌دار از انواع بیمه‌ها هستند، بیمه مشاغل آزاد از تنوع بالایی برخوردار است و تقریباً تمام گروه‌ها را در بر می‌گیرد، در ضمن بازرسین مرتباً در کارگاه‌های فعال که در این منطقه به پنج هزار و 200 کارگاه می‌رسد سرکشی می‌کنند.

وی ادامه داد: دریافت لیست بیمه‌شدگان کارگاه‌ها به صورت الکترونیکی و حضوری صورت می‌گیرد، خدمات بسیاری به این بیمه شدگان شامل غرامت ایام بیکاری، غرامت ایام بارداری، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه‌های پزشکی و … ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا