فرماندار شهرستان دماوند:

استفاده از ظرفیت سهمیه 1500 نفری بیمه اجتماعی عشایر و روستاییان دماوند/ حداقل سقف بیمه شده‌های روستایی در دماوند باید به 50 درصد برسد

فرماندار شهرستان دماوند از برنامه‌ریزی مدون جهت استفاده ظرفیت سهمیه 1500 نفری بیمه اجتماعی عشایر و روستاییان این شهرستان خبر داد و گفت: حداقل سقف بیمه شده‌های روستایی در شهرستان دماوند باید به 50 درصد برسد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در نشست تشریح و توضیح عملکرد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان در سال جلسات فرمانداری اظهار کرد: سهمیه 1500 نفری بیمه اجتماعی عشایر و روستاییان شهرستان دماوند ظرف یک ماه باید پیگیری شود و طبق یک برنامه‌ریزی مدون پیش برود.

وی افزود: تعدادی روستا دهیاری ندارند اما شورا دارند، حتی اگر شورا هم نباشد بخشداری‌ها باید این موضوع مهم را مورد پیگیری قرار دهند و بخشداران تکلیف روستاهای بدون دهیاری را مشخص کنند.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه سهمیه 1500 نفری بیمه برای 33 روستای دارای دهیاری است بنابراین این رقم باید افزایش یابد، تا ماه آینده این تکالیف باید انجام شود، گفت: امیدواریم ظرفیت سهمیه را پر کنیم همچنین اگر در شهرستان دماوند فرصت بیشتری وجود دارد باید تمام مستعدان بیمه را طی فراخوان و تبلیغات مناسب به این موضوع مهم دعوت کنیم و به عنوان یک موضوع فرهنگی نشر دهیم.

صفری ادامه داد: یکی از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران بیمه تأمین اجتماعی است، برای تحقق این مهم باید تلاش کنیم این موضوع را نهادینه کرده و بتوانیم از اعتبارات دولت سهم بیشتری را جذب کنیم.

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر اینکه باید در این شهرستان 16 هزار نفر را می‌توانیم بیمه کنیم که کار سختی نیست و نیازمند عزم جدی است تا به حوزه فرهنگی و اجتماعی با جدیت ورود کنیم، گفت: امیدواریم تا پایان امسال حداقل سقف بیمه شده‌ها را تا 50 درصد برسانیم و به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، مردم را به این فراخوان دعوت کنیم و تحت پوشش بیمه قرار دهیم.

*شهروندان جهت انجام ثبت‌نام در صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان دماوند به آدرس شهر دماوند، میدان امام خمینی(ره)، خیابان شهید کریمایی، کوچه اول دست راست روبروی حوزه علمیه دماوند مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09368062066 – 76338417 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا