رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند:

بیش از 400 نفر بیمار کرونایی در شهر آبسرد قرنطینه خانگی هستند/ متاسفانه کادر درمانی دیگر توان خدمات دهی ندارند

رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند با بیان اینکه بیش از 400 نفر بیمار کرونایی در شهر آبسرد قرنطینه خانگی هستند، گفت: متاسفانه کادر درمانی دیگر توان خدمات دهی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمود نقیبی در ششمین نشست شورای آموزش و پرورش منطقه دماوند اظهار کرد: متاسفانه علیرغم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا هستیم و ضرورت دارد که تدبیری به حال شهرستان اندیشیده شود.

وی افزود: بیش از 400 نفر در آبسرد در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و این آمار شاید بیشتر از این رقم باشد و به 600 نفر نیز برسد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند ادامه داد: این ارقام نشان می‌دهد که با توجه به همه محدودیت‌ها باز هم شاهد عدم رعایت پروتکل‌ها در اماکن دیگر و فروشگاه‌ها و ناوگان‌های مسافری هستیم که این یک خطر است.

نقیبی بیان کرد: متاسفانه کادر درمانی دیگر توان خدمات دهی ندارند، افرادی که پول ندارند با بیماری کرونا در منزل استراحت می‌کنند و به علت بی‌پولی باید از بین بروند زیرا هر بیمار کرونایی حداقل بین 40 تا 50 میلیون تومان در خانه هزینه دارد و هزینه پرستاری توسط شرکت‌ها در خانه شبی 3 میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: این مشکل را باید در جامعه تسری داد و ضرورت دارد که برای پیشگیری از بیماری تدابیری اتخاذ شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند بیان کرد: امروز یک نامه محرمانه مبنی بر احساس خطر واقعی به فرماندار نوشتیم زیرا کرونا کل جامعه را در بر می‌گیرد و هر کسی را دچار می‌کند.

نقیبی گفت: کرونا افراد چاق را بیشتر به سوی مرگ می‌کشاند، در هفته جاری حدود 5 فوتی در آبسرد داشته‌ایم و متاسفانه کسی که کرونا می‌گیرد از گفتن آن امتناع می‌کند که این رفتار عواقبی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا