بیش از ۲ هزار نفر اجرای فرآیند انتخابات را در ۱۱۷ شعبه اخذ رأی شهرستان دماوند برعهده دارند/ ریل گذاری کشور باید از طریق انتخاب نماینده ای آگاه و با تدبیر در مجلس شورای اسلامی رقم بخورد

فرماندار شهرستان دماوند گفت: بیش از دو هزار نفر اجرای فرآیند انتخابات را در ۱۱۷ شعبه اخذ رأی شهرستان دماوند برعهده دارند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی در نشست صمیمی و ملاقات چهره به چهره مسئولان شهرستان دماوند با اهالی شهر کیلان به‌مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: با وجود توطئه و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد هستیم، ولی انقلاب اسلامی ایران بر فراز قله‌های پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها ایستاده است.

وی افزود: امروز آزادی که در کشور وجود دارد از برکات انقلاب اسلامی ایران است چراکه شعار این انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده که به لطف خدا این مهم محقق شده است.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: ایران هیچ استقلالی از خود نداشت ولی امروز مستحکم است و با انتخاب، دست و نظر مردم پیش می‌رود؛ در اسفندماه امسال انتخابات در پیش داریم که از ابتدای تا انتهای توسط خود مردم برگزار می‌شود.

وی گفت: اعضای شعب اخذ رأی که بیش از دو هزار نفر در شهرستان دماوند در ۱۱۷ شعبه فعالیت خواهند داشت، از همین مردم هستند که این حماسه بزرگ سیاسی را برگزار می‌کنند در حالی که برخی از کشورهای مدعی دموکراسی، این آزادی را ندارند.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: انقلاب اسلامی در عرصه علمی نیز دستاوردهای مهمی داشته است؛ همچنین در عرصه بهداشت و درمان و سلامت بطوری که کشورهای همسایه برخی از خدمات بهداشتی خود را در ایران انجام می‌دهند و حتی توسعه راه‌ها که این مهم از برکات انقلاب است.

طاهرخانی گفت: بدانید حضور شما مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه دشمنان نظام و انقلاب را نابود می‌کند و همچنین حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی که با هر رأیی در صندوق انداخته می‌شود، تیری به سمت دشمنان نظام خواهد بود چراکه از ماه‌ها قبل در تلاش هستند تا این حضور را کمرنگ کنند.

وی تصریح کرد: ریل گذاری کشور باید از طریق انتخاب نماینده‌ای آگاه و با تدبیر در مجلس شورای اسلامی رقم بخورد تا با اصلاح قوانین دست و پاگیری که در سطح کشور است، به مجلس آینده و شاهد تحولات گسترده باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا