رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند:

بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌های دینی شهرستان دماوند/ در راستای پیشبرد اهداف تبلیغات اسلامی و قوت بخشی به تشکل‌های دینی گام برداریم

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند از بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌های دینی این شهرستان خبر دادو گفت: در راستای پیشبرد اهداف تبلیغات اسلامی و قوت بخشی به تشکل های دینی گام برداریم.

به گزارش پایگاه خبري تارود دماوند، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا نورمحمدی در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی با هویت حکومتی و هویتی مستقل پا به میدان می‌گذارد و سعی می‌کند خود را در مجموعه‌های دیگر حل کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم با حرکت جهادی به مردم و انقلاب و اسلام کمک کنیم، افزود: اگر قرار بود همواره به دنبال اسم و رسم و آرم باشیم بسیاری از امور و اقدامات مثبت که تا امروز اتفاق افتاده را شاهد نمی‌شدیم.

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند گفت: از امروز همچنان تلاش می‌کنیم از تمام ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌های دینی با همراهی و همکاری ائمه جمعه شهرهای دماوند، آبسرد و رودهن بهره‌مند شویم ضمن اینکه در پیشبرد اهداف تبلیغات اسلامی و قوت بخشی به تشکل های دینی گام برداریم.

نورمحمدی ادامه داد: امام جمعه شهرستان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی دماوند از هیچ حمایتی دریغ نکردند و در میدان بودند و سنت‌های خوبی را پایه‌گذاری کردند.

وی تصریح کرد: در ایامی که در سازمان تبلیغات فعالیت داشتم تلاش کردیم تا حد امکان در مسیر اهداف سازمان قدم برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا