با تلاش گروه گشت و بازرسی امور منابع آب شهرستان دماوند؛

بستر و حریم یک مسیل در روستای مهرآباد بخش رودهن آزادسازی شد/ تخریب حدود 100 متر دیوار در بستر و حریم نهر عمومی در شهر کیلان

مدیر امور منابع آب شهرستان دماوند بیان بیان اینکه بستر و حریم یک مسیل در روستای مهرآباد بخش رودهن آزادسازی شد، گفت: حدود 100 متر دیوار در بستر و حریم نهر عمومی در شهر کیلان تخریب گردید.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حمیدرضا حسینی با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: با پیگیری و اقدامات گروه گشت و بازرسی و کارشناسان امور، بستر و حریم یک مسیل در روستای مهرآباد بخش رودهن شهرستان دماوند آزادسازی شد.

وی ادامه داد: در این عملیات ضمن اجرای سه حکم قضایی مستحدثات غیر مجاز شامل دیوار و فنس‌کشی به طول مجموع حدود 90 متر تخریب گردید.

حسینی با اشاره به اینکه در اراضی فوق، متخلفین با خاکریزی در بستر و حریم مسیل اقدام به ایجاد اراضی جدید و تصرف آن نموده بودند، تصریح کرد: با صدور اخطاریه لازم از سوی امور آب دماوند ضمن توقف ادامه تخلفات، رفع تصرف انجام شد.

مدیر امور منابع آب شهرستان دماوند با بیان اینکه در این عملیات در مجموع حدود 700 متر مربع از اراضی بستر و حریم مسیل آزادسازی شد، همچنین یادآور شد: پیرو شکایت مطرح شده در خصوص تصرف بستر و حریم نهر عمومی در شهر کیلان، با صدور دستور قضایی و نظارت کارشناسان این امور، آزادسازی بستر و حریم نهر با تخریب حدود 100 متر دیوار به همکاری نیروی انتظامی و شهرداری کیلان به انجام رسید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امور منابع آب دماوندبر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا