برگزاری 78 برنامه ورزشی به‌ مناسبت گرامیداشت دهه فجر در دماوند و رودهن/ باشگاه‌های ورزشی شهرستان دماوند و رودهن نرخ تعرفه و شوئات اسلامی را رعایت کنند/ در صورت مشاهده با تخلفات برخورد قانونی خواهد شد

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند از برگزاری 78 برنامه ورزشی به‌ مناسبت گرامیداشت دهه فجر در دماوند و رودهن خبر داد و گفت: باشگاه‌های ورزشی شهرستان دماوند و رودهن نرخ تعرفه و شوئات اسلامی را رعایت کنند که در صورت مشاهده با تخلفات برخورد قانونی خواهد شد.

افشین هادی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار کرد: در حوزه ورزش و جوانان در شهرستان دماوند و بخش رودهن 78 برنامه‌ ورزشی اعم از برگزاری مسابقات در رشته‌های ورزشی، همایش‌ها، کلاس‌های مربیگری، دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های ویژه جوانان و برنامه های فرهنگی به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

وی افزود: ما به دنبال فراهم کردن مقدمات تجلیل از قهرمانان فراملی، روسای هیات‌های ورزشی و پیشکسوتان شهرستان دماوند و رودهن هستم و انشالله با حمایت شهرداری‌های دماوند و رودهن، آبسرد و بخش خصوصی در دهه مبارک فجر این اقدام عملی خواهد شد.

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در ادامه گفت: در خصوص باشگاه‌های ورزشی شهرستان دماوند و رودهن به اطلاع می رساند؛ ما حامی تمامی باشگاه‌داران هستیم و انتظار داریم قوانین جاری خصوصا تعرفه اعلامی هیات دولت و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران را رعایت کنند و شهریه بیشتری اخذ نکنند، شوئات اسلامی را رعایت نموده و از هر گونه آموزش‌های مختلط آقایان و بانوان پرهیز نمایند و در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد.

چگینی عنوان کرد: البته الحمدلله تمامی مدیران باشگاه‌ها با اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و رودهن هماهنگ هستند و موارد مذکور به ندرت اتفاق و گزارشات مختصری در این زمینه‌ها به اداره ورزش و جوانان ارسال شده است که برخورد‌های لازم و قانونی با خاطیان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در شهرستان دماوند و رودهن استعدادهای سرشاری در حوزه ورزش قهرمانی وجود دارد که در تلاش هستیم با همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه و روسای هیات‌های ورزشی استعدادیابی در رشته‌های ورزشی المپیکی در رده سنی پایه انجام شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند عنوان کرد: درب اتاق اینجانب هم در شهر دماوند و هم در رودهن بروی تمامی ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان خصوصا مسئولین هیات‌های ورزشی باز است و به عنوان خادم ورزش و جوانان شهرستان در خدمت مردم فهیم و شریف شهرستان هستیم و آماده دریافت پیشنهادات و راهنمایی کارشناسان، تحصیل کرده‌های حوزه ورزش و پیشکسوتان می‌باشیم.

چگینی در ادامه‌ گفت: نکته مهم در خصوص هیات‌های ورزشی اینکه روسای هیات‌های ورزشی باید در اسرع وقت نسبت اخذ شناسه ملی تا قبل از پایان سال به اداره ورزش و جوانان مراجعه و اقدام نمایند.

وی بیان کرد: رصد عملکرد هیات‌های ورزشی در دستور کار قرار گرفته و اکثر روسای هیات‌های ورزشی با اداره ورزش و جوانان شهرستان هماهنگ هستند و پس از ایام الله دهه مبارک فجر نسبت به بررسی عملکرد آنها اقدام خواهیم کرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند بیش از ۵۰۰۰ ورزشکار سازمان یافته فعال دارد که نسبت به سال گذشته نزدیک به ۳۰ درصد افزایش داشته ایم و در سال جاری باید با برنامه‌ریزی و تلاش بی‌وقفه هم در بخش همگانی و هم در بخش قهرمانی گام‌های موثرتری برداریم چون جامعه هدف ما در واقع همه مردم شهرستان دماوند هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا