برگزاری نشست هماهنگی مراسم سوم خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در دماوند/ تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد در نشست مسئولان دماوند اتخاذ شد

تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد در نشست مسئولان شهرستان دماوند اتخاذ شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری، سرپرست فرمانداری دماوند در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سوم خرداد، سالگرد ارتحال امام و 15 خرداد شهرستان دماوند در سالن شهید رجایی فرمانداری اظهار کرد: توجه و اهمیت ویژه به برنامه‌ها و مراسم حوزه فرهنگی را باید در دستور قرار دهیم.

وی با بیان اینکه باید برای اجرای برنامه‌های فرهنگی از‌جمله یادواره‌های شهدا زمان‌بندی صورت گیرد، افزود: مواردی که به تصویب می‌رسد، باید اجرایی شوند و هیچ عذر و بهانه‌ای برای اجرایی‌نشدن آن وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری دماوند با انتقاد از حضور‌نیافتن بعضی از دستگاه‌ها در این نشست تصریح کرد: مسؤولان دستگاه‌ها باید به برگزاری نشست‌ها توجه داشته باشند و کسانی که غایب هستند، اخطار خواهند گرفت.

وی تأکید کرد: اعضای ستاد هماهنگی برگزاری مراسم سوم خرداد، سالگرد ارتحال امام و 15 خرداد دماوند متکلف‌اند که وظیفه خود را انجام دهند و کسانی که کوتاهی کنند، باید پاسخگو باشد.

*لزوم استقرار پایگاه اهدای خون در دماوند

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: اهمیت ایام خردادماه بر کسی پوشیده نیست و در‌خصوص برنامه‌های این ایام، دستورالعمل ها آماده است که به‌صورت مکتوب به ادارات فرستاده و برنامه‌ریزی می‌شود.

وی افزود: در ۱۴ و ۱۵ خردادماه سال جاری، هلال احمر و شبکه بهداشت باید پایگاه‌های فشار خون و اهدای خون را در دماوند مستقر کنند تا حضور و خدمتی در این ایام داشته باشد.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه دانشگاه‌ها، مساجد و کسبه باید در برگزاری مراسم این ایام مشارکت داشته باشند، خاطرنشان کرد: بخش آموزش و پرورش باید در برگزاری ایام پیش‌رو پررنگ‌تر دیده شود.

*آذین‌بندی شهر دماوند به مناسبت ایام خردادماه

شهردار دماوند هم در ادامه با بیان اینکه آذین‌بندی ایام خردادماه در این شهر به‌خوبی پیگیری می‌شود، تصریح کرد: حتی تا ساختمان‌های متعلق به شهرداری دماوند را نیز آذین‌بندی می‌کنیم.

عباس صفری در پایان متذکر شد: نصب چراغ در تمام شهر امکان پذیر نیست، گاهی این امر لطمه‌هایی را نیز به شهر می‌زند؛ در بحث عتبات هم در شهرستان و هم در استان هزینه‌هایی پرداخت شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا