برگزاری نشست مشترک نماینده منتخب مجلس با هیات رییسه و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی دماوند / استفاده از ظرفیت نیازهای موجود در بازار کار و رفع نیازهای این بازار با کمک تکنولوژی و آموزش‌های دانشگاهی

نشست مشترک نماینده منتخب مجلس با هیات رییسه و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، نشست مشترک نماینده منتخب مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با حضور دکتر شاهرخ رامین نماینده منتخب مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، دکتر هادی عبداللهی‌فر رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند به همراه هیات رییسه، دکتر میاندرق ریاست واحد فیروزکوه و میهمانانی از سطح شهرستان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم، دکتر شاهرخ رامین نماینده منتخب مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از زحمات رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و تلاش و همدلی تمامی کارکنان این مجموعه علمی تشکر کرد.

وی همچنین با توجه به حضور دکتر محمود صفری در جلسه، از زحمات وی در دوران تاسیس و توسعه واحد دماوند تقدیر نمود.

نماینده منتخب مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی جهانی و توسعه فضای ارتباطات در دنیا اظهار کرد: پیشرفت روزافزون تکنولوژی و دسترسی آسان تمامی آحاد جوامع بشری به اطلاعات موجب شده مواردی مثل امنیت، اقتصاد، بهداشت و فرهنگ دغدغه مشترک بشریت شده باشد.

وی در ادامه به عوامل پیشرفت جوامع اشاره و اظهار کرد: با مدیریت هزینه و با ایجاد نقطه تمایز در بخش‌های گوناگون می‌توانیم موفق شویم و در این مسیر استفاده از تکنولوژی‌های جدید در مدیریت هزینه‌ها و آموزش‌ نیروی انسانی نقش بسزایی دارد.

دکتر رامین گفت: وجود واحدهای همجوار دانشگاه‌های آزاد در شرق استان می‌تواند یک مزیت باشد؛ مثلا برگزاری مشترک همایش‌ها و یا هر مورد دیگری که به تعامل بیشتر و صرفه‌جویی هزینه‌ها کمک کند می‌تواند مثمر ثمر باشد.

منتخب مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه افزود: برگزاری دوره‌های مهارتی جدید و کاربردی و استفاده از ظرفیت نیازهای موجود در بازار کار و رفع نیازهای این بازار با کمک تکنولوژی و آموزش‌های دانشگاهی، استفاده از اساتید و دانشجویان نخبه و تعامل آنها با نخبگان شهرستان دماوند، هم در توسعه دانشگاه و هم در پیشرفت شهرستان موثر است و در نهایت موجب جلب رضایت مردم می شود.

در ابتدای این دیدار دکتر هادی عبداللهی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ضمن خوشامدگویی به میهمانان، به ارائه گزارش عملکرد یک ساله واحد از آغاز مسئولیت تاکنون و معرفی معاونین و مدیران واحد پرداخت. ارتقای دو رتبه‌ای واحد دماوند در یک سال گذشته، کسب دو مقام کشوری در دو دوره برگزاری جشنواره عکس هدایت، کسب عناوین مهم کشور و استانی در برنامه‌های مختلف قرآنی و مذهبی، توسعه نمازخانه و ایجاد نمازخانه مرکزی در واحد، توجه به موضوع حجاب و عفاف، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های فوق برنامه در قالب بخش مهارتی، توجه به توسعه رشته‌های پزشکی و تربیت بدنی، کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی، برگزاری برنامه‌های مفرح فرهنگی، ایجاد کرسی‌های نظریه‌پردازی، راه‌اندازی مرکز مشاوره، ایجاد و توسعه خوابگاه‌های دانشجویی، توسعه بوفه دانشجویی و توسعه مدارس سما از جمله موارد مطرح شده توسط ریاست واحد دماوند بود.

دکتر شاهرخ رامین در این روز و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، از بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و مدارس سما بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا