برگزاری نخستین محفل انس با قرآن کریم ویژه خواهران در آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) دماوند

نخستین محفل انس با قرآن کریم ویژه خواهران در آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) دماوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود، فریدون محمدعلیخانی، مدیر آستان مقدس امامزاده هاشم‌(ع) دماوند اظهار کرد: اولین محفل انس با قرآن کریم ویژه خواهران با حضور قاری و حافظ بین المللی قرآن کریم در آستان مقدس امامزاده هاشم‌(ع) دماوند برگزار می‌گردد.

وی افزود: این مراسم جمعه ۱۷ فروردين مصادف با ۲۵ ماه‌ مبارک رمضان ساعت ۱۶:۳۰ با حضور خانم سهلی زاده نفر اول مسابقات قرآن کریم در رشته ترتیل خوانی و کسب رتبه برتر در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته قرائت، حافظ نوجوان حنانه خلفی نفر اول حفظ قرآن کریم در سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و گروه تواشیح بین‌المللی صهبا برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده هاشم‌(ع) دماوند یادآور شد: محفل اُنس با قرآن کریم شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ با حضور قاری بین المللی علی خشنود از ساعت ۱۷ در این آستان مقدس برگزار خواهد شد.

علیخانی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های قرآنی این آستان در ماه مبارک رمضان می‌توان به جزءخوانی قرآن هر روز یک ساعت قبل از اذان مغرب، پخش کلیپ زندگی با آیه‌ها هرشب ساعت ۲۱ با برگزاری مسابقه و اهدای جوایز در فضای مجازی برای خانواده‌‌ها که استقبال خوبی هم از این برنامه در فضای مجازی شده است و هرشب میانگین ۴۰۰ تا ۷۰۰ نفر شرکت کننده در مسابقه را داشته‌ایم و برپایی غرفه قرآن بخوان جایزه بگیر برای کودکان‌ و نوجوان اشاره کرد.

در پایان از مجموعه اوقاف که همکاری لازم را داشتند و دیگر نهادهای از جمله اداره تبلیغات و زیرمجموعه‌های آنها تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا