برگزاری مسابقه عکس کیلان من به مناسبت تولد ۷۰ سالگی شهرداری کیلان

مسابقه عکس کیلان من به مناسبت تولد ۷۰ سالگی شهرداری کیلان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود، پیمان آقاجان احمدی رئیس شورای اسلامی شهر کیلان در گفت‌وگویی اظهار کرد: به منظور برگزاری نمایشگاه در حاشیه جشن تولد ۷۰ سالگی شهرداری کیلان، مسابقه عکس کیلان من برگزار خواهد شد.

وی افزود: شرکت در این مسابقه برای همگان ممکن بوده، بنابراین از علاقه‌مندان به عکاسی دعوت می‌شود که با ارسال آثار خود با موضوع کیلان در این مسابقه شرکت نمایند؛ لازم به ذکر است که عکس‌های خارج از موضوع کیلان مورد قبول نخواهد بود و حتما آثار باید به صورت افقی به ثبت رسیده باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان تصریح کرد: در همین راستا، به صاحبان پنج اثر برتر از نظر کمیته داوران این مسابقه، جوایز نقدی به مبلغ پنج میلیون تومان اهدا خواهد شد.

آقاجان‌احمدی بیان کرد: مهلت ارسال آثار تا پایان اردیبهشت‌ماه بوده و علاوه بر پنج اثر برتر، سایر عکس‌های انتخاب شده در حاشیه جشن تولد ۷۰ سالگی شهرداری کیلان به نمایش گذاشته خواهند شد.

وی ادامه داد: بر اساس کاووش‌های باستانی، سابقه سکونت انسان در کیلان به ۱۴ تا ۱۸ هزار سال قبل باز می‌گردد و امسال هفتادمین سال تاُسیس شهرداری این کهن شهر است که به همین دلیل مدیریت شهری تصمیم گرفته این مناسبت مهم را طی مراسمی گرامی بدارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از جانبازان عزیز شهر، معرفی تنی چند از بی‌شمار چهره‌های ماندگار کیلان، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و ابزار آلات قدیمی کیلان بخشی از برنامه‌های این گردهمایی خواهد بود.

آقاجان‌احمدی بیان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار و مشخصات خود را به شماره ۰۹۱۰۸۳۶۳۶۵۶ از طریق پیام‌رسان‌های ایتا یا بله ارسال نمایید.

لازم به ذکر است؛ روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری کیلان پاسخگوی هر گونه سئوال و اطلاعات درخواستی در این زمینه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا