برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مدارس دوره دوم متوسطه دختران شهرستان دماوند/ تیم دبیرستان حاج عبدالله توسلی به مقام قهرمانی دست یافت

تیم دبیرستان حاج عبدالله توسلی در مسابقات والیبال قهرمانی مدارس دوره دوم متوسطه دختران شهرستان دماوند به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مسابقات والیبال مدارس (دوره دوم متوسطه دختران با حضور ۶ تیم، طی دو روز به صورت دو حذفی در مجموعه آموزشی و ورزشی شهدا، تحت نظر تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه دماوند برگزار گردید.‌

تیم‌های شرکت کننده این دوره از رقابت‌ها از مدارس مریم عذرا، حاج عبدالله توسلی، زهره خبازی، آیین زهرا، هنرستان زینبیه (فنی وحرفه‌ای) و هنرستان حضرت زینب (کار و دانش) بودند.

در پایان تیم دبیرستان حاج عبدالله توسلی با مربیگری سرکار خانم اکرم محمدی به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت و تیم هنرستان فنی وحرفه ای زینبیه و آیین زهرا به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

مسئولیت برگزاری این دوره از مسابقات را سرکار خانم حبیبه نصیری بر‌عهده داشت.

تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه دماوند از زحمات و تلاشهای  مدیران مدارس مذکور و دبیران تربیت بدنی و همچنین مدیریت مجموعه آموزشی و ورزشی شهدا سرکار خانم جمیله مرادی که نهایت همکاری را در برگزاری این دوره از مسابقات داشتند، تشکر و قدردانی می نماید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا