فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان دماوند خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات شرق استان تهران به میزبانی امامزاده هاشم(ع) دماوند

فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان دماوند از برگزاری دوره آموزش یک روزه فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات شرق استان تهران به میزبانی در محل امامزاده هاشم(ع) خبر داد.

حسن مرشدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف، آموزش فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات شرق استان تهران است که در این خصوص از اساتید مجرب به ویژه امام جمعه شهرستان دماوند استفاده می‌شود.

وی از فعالیت ۳۵ پایگاه بسیج ادارات و بسیج کارمندان دولت در سطح شهرستان دماوند خبر داد و افزود: بیشتر این پایگاه‌ها فعال هستند،. وبعضی از ادارات ظرفیت ایجاد پایگاه را به‌ دلیل سقف کم نیروی انسانی نخواهد داشت.

فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان دماوند ادامه داد: موضوعاتی که در سال جاری در دستور کار پایگاه‌ها قرارگرفته شامل آموزش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج کارمندان ادارات است و هدف آن کمک به دستگاه‌های اداری، کاری و میز خدمت و اقتصاد مقاومتی، امر به معروف، سبک زندگی اسلامی، مردم‌داری، تبیین گفتمان ولایت، تبیین کارآمد به نظام اسلامی و برنامه های فرهنگی و ترویج نظام و حکومت اسلامی، تکریم ارباب رجوع، اخلاق‌مداری روسای ادارات، اقدامات فرهنگی، برپایی نماز جماعت و برپایی یادواره شهدای بسیج ادارات است.

مرشدی بیان کرد: مطالبات مقام معظم رهبری توسط مجموعه بسیج در ادارات پیگیری می‌شود تا بتوان چالش‌های موجود به ویژه بحث مفاسد اقتصادی و اداری که بیشتر گریبان گیر دستگاه‌های اداری شده با کمک پایگاه‌ها مرتفع شود.

وی تصریح کرد: بیشترین ظرفیت نیرو در دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و شهرداری‌ها وجود دارد و بسیج بعضی از پایگاه‌ها نیز مانند برق و مخابرات به صورت استانی است؛ برخی نیز مانند کانون بسیج حقوقدانان و مهندسین کشاورزی به صورت مستقل فعالیت می‌کنند.

فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان دماوند عنوان کرد: یکی از موارد مدنظر، سرکشی از ادارات و تعامل با روسای آنها به خصوص فرماندار و امام جمعه است تا روند فعالیت بسیج ادارات و کارمندان بررسی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا