برگزاری جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهر آبسرد

امام جمعه شهر آبسرد و شهردار به همراه جمعی از مسئولین در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهر آبسرد به بررسی برنامه‌های هفته دفاع مقدس و نحوه اجرای هرچه بهتر و با شکوهتر مراسم پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در روز چهارشنبه مورخ ۲۲ شهریورماه جلسه ستاد مراسم شهر آبسرد با محوریت بررسی برنامه‌های هفته دفاع مقدس و نحوه اجرای هرچه بهتر و با شکوهتر مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید‌احمد میرشریفی امام جمعه شهر آبسرد و حومه، مهندس جانعلی‌زاده شهردار، صفی‌خانی ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، ربیعی معاونت اداری مالی شهرداری، سروان شاه آبادی ریاست کلانتری ۱۳، سروان پاوندی فرمانده حوزه ۳ امام حسن مجتبی‌(ع)، خانم مطلبی فرماندهی حوزه ۹ حضرت زینب(س) جلسه در محل سالن جلسات شورای اسلامی تشکیل گردید.

به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس حاضرین در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس ارائه نمودند و مقرر گردید در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌های پیشنهادی در جهت افزایش شور و نشاط اجتماعی نسبت به سال‌های گذشته و همسو و هماهنگ با برنامه‌های شهرستانی تدوین و در شهر آبسرد و حومه اجرا شود.

در پایان این جلسه اعضای ستاد مراسمات شهر آبسرد ضمن تاکید بر گرامیداشت هفته دفاع مقدس و جمع‌بندی مباحث مطرح شده بیان داشتند.

ارزش و اهمیت هفته دفاع مقدس بر هیچ ایرانی پوشیده نیست و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و دلاوری‌های ملت ایران، مهمترین وظیفه مسئولان است و هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ جهاد، ایثار برای نسل‌های آینده است، لذا بر همین اساس برنامه‌هایی پيش‌بيني شد که همسو با برنامه‌های شهرستانی در هفته دفاع مقدس در شهر آبسرد اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا