رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند:

برگزاری بیش از 30 برنامه ورزشی و فرهنگی ‌در دماوند همزمان با دهه فجر/ یادواره شهدای ورزشکار و هنرمند در دماوند برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: بیش از 30 برنامه ورزشی ‌در شهرستان دماوند همزمان با ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود‌.

رضا مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به برنامه‌های فرهنگی ورزشی این نهاد به‌مناسبت ایام دهه فجر اظهار داشت: طی جلساتی که با هیات‌های ورزشی برگزار شد، مقرر شده است که جامعه ورزش با توجه به ایام انتخابات و ایجاد شور و نشاط و امید در جامعه، مسابقاتی را در دهه فجر در شهرستان برگزار کند.

وی افزود: برخی از مسابقاتی که برگزاری آنها با هیات‌های ورزشی هماهنگ شده‌اند شامل فوتبال، والیبال، تنیس روی میز، مسابقات چند جانبه کشتی، شطرنج، تیراندازی، دو و میدانی، بیلیارد، تکواندو، کاراته، اسکی آلپاین و اسکی صحرانوردی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند بیان کرد: ژیمناستیک، برگزاری صعودهای کوهپیمایی، همایش کوهپیمایی خانوادگی، آمادگی جسمانی، ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، مسابقات ووشو، اسکیت، بدمینتون، مسابقات رزمی، دارت، بدن‌سازی و دوچرخه‌سواری تعداد دیگری از مسابقات ورزشی در دهه فجر هستند.

مقدم بیان کرد: غبارروبی مزار شهدا و برگزاری یادواره شهدای ورزشکار و هنرمندان با همکاری بنیاد شهید و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در 15 بهمن‌ماه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام دهه فجر هستند.

وی ادامه داد: جلسات متعددی در کمیته‌های زیرمجموعه نیز برگزار خواهند شد و برنامه‌ها با همکاری سپاه، دانشگاه‌های آزاد و پیام نور و جوانانی که می‌توانند در انتخابات شرکت کنند، اجرایی می‌شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا