برگزاری آیین معارفه شهردار جدید رودهن/ حکمت امیری سکاندار شهرداری رودهن شد

حکمت امیری سکاندار شهرداری رودهن شد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود،  آیین معارفه حکمت امیری به عنوان شهردار جدید رودهن با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، بخشدار، رئیس حوزه قضایی بخش رودهن و اعضای شورای شهر رودهن برگزار شد.

در این مراسم از زحمات چندین ماهه مهدی رسولی به عنوان سرپرست شهرداری رودهن تجلیل گردید.

طاهری‌نسب، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران در آیین معارفه شهردار رودهن اظهار داشت: بحث جمعیت شهر نشین‌ها نشان داده اکثر شهروندان ما در استان تهران که حدود ۷۵ درصد می شوند، شهر نشین هستند.

وی افزود: شهر و خود شهر رکن‌های اصلی مدیریت شهری هستند؛ متاسفانه این پارلمان شهری به یک سطح پایدار نرسید که بتوان در راس مدیریت شهری خروجی خوبی داشته باشد.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران عنوان کرد: تمامی مشکلات ما در اکثر شهرداری ها به خاطر دخالت بی مورد مدیران پارلمان شهری است.

طاهری‌نسب تصریح کرد: از همین جا از تمامی اعضای شورای اسلامی شهر تقاضا داریم به جای دخالت در امور شهرداری‌ها بر کار شهردارها نظارت کنند.

عباسعلی عاشقی، رئیس شورای اسلامی شهر رودهن در گفت‌وگویی اظهار داشت: در دو جلسه غیر علنی که بعد از ۲۲ بهمن ماه برگزار کردیم، اعضای شورای اسلامی شهر رودهن در نهایت حکمت امیری را به عنوان شهردار رودهن انتخاب و به فرمانداری شهرستان دماوند و استانداری تهران معرفی شد.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم و پیگیری‌هایی که انجام شد استاندار تهران با این پیشنهاد موافقت کرد و حکمت امیری در حکمی به عنوان شهردار رودهن انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن گفت: مراسم تودیع و معارفه برگزار و رسماً حکمت امیری به عنوان شهردار رودهن آغاز به کار و از رسولی که سرپرست شهرداری رودهن بود تقدیر انجام گرفت.

عاشقی اضافه کرد: حکمت امیری پیشنهاد شورای اسلامی شهر رودهن بود و خبرهایی مبنی بر این که استانداری مستقیم برای وی حکم زده، شایعه است و همشهریان به این شایعات توجه‌ای نکنند.

این گزارش حاکی از آن است که در مهرماه امسال شهردار رودهن به همراه جمعی از کارکنان شهرداری رودهن به جرم ارتشاء، دریافت رشوه و ساخت و ساز غیر مجاز بازداشت شدند.

حدود یک‌سال سکانداری شهرداری پیشوا در سابقه حکمت امیری دیده می‌شود‌ که شهریور ماه امسال به دلیل عدم سکونت در محل خدمت برکنار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا